OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB
Driven och prestigelös kontorsadministratör med intresse för service.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha en bred roll som kretsar kring service och administration.
Exempel på arbetsuppgifter är:
- Ta fram statistik
- Förbereda material till broschyrer och kundmaterial
- Stöd till säljare och säljchef
- Finnas behjälplig vid utformning av offentliga upphandlingar
- Boka möten åt företagets säljare
I rollen ligger också ett ansvar att finnas behjälplig och assistera vid allmänna kontorsgöromål, som att ta emot besökare och svara i telefon.
Om företaget
Vår kund för detta uppdrag arbetar med krisstöd för företag och anställda. De arbetar i nära kontakt med försäkringsbolag. Företaget är en del av en koncern som även arbetar med krisstöd och hjälp vid olyckor för svenskar vid utlandsvistelse.
Din profil
Vi tror att du som söker är en flexibel och mycket serviceinriktad person med några års arbetserfarenhet.
Vidare tror vi att du känner igen dig i nedan krav:
- Svenska och Engelska i tal och skrift
- Erfarenhet från kontorsadministration/kundservice/reception
- Officepaketet
- Duktig i skrift/författande
Meriterande är om du är duktig på andra nordiska språk då du även kommer att ha kontakt med kunder och kollegor i hela Skandinavien.
Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet där vi tror att du är en person som tar för dig och själv ser vart din hjälp behövs.
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Tjänsten är förlagd till 75% med arbetstid 8:30- 16:30 måndag-torsdag. Intervjuer och urval sker löpande. Möjlighet till start omgående finns.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996