Kontorsadministratör på 50% till litet företag i Ulvsunda

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Tjänsten
Vi söker för ett långt konsultuppdrag till en av våra kunder en administratör som långsiktigt vill arbeta 50%. Tjänsten är på halvtid med flexibla arbetstider inom kontorets öppettider måndag-fredag 8-17. Du kommer ingå i ett litet kontor och arbeta nära företagets Site manager samt tekniker.

Arbetsuppgifter
I den här tjänsten arbetar du till stor del i Excel där du administrerar olika former av information. Du har även bland annat dessa arbetsuppgifter:

• Administration i Excel
• Supporta kontoret med att göra inköpa av kontorsmaterial
• Kommunikation med aktörer i pågående projekt
• Boka tjänster från andra företag
• Protokollföring
• Ta emot och registrera inkommande gods
• Packa utgående gods samt administration kring detta (föra in reservdelsnummer, datum, antal m.m. Excel)
• Köpa in kontorsmaterial, förbrukningsmaterial samt verktyg

Kvalifikationer
För att passa i rollen ser vi följande erfarenhet som lämplig:

• Tidigare erfarenhet av administration
• Goda kunskaper i Excel
• Flytande svenska i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• B-körkort är meriterande

Som person är du noggrann, ordningsam disciplinerad och har en hög arbetsmoral. Du trivs med både administration och service samt är flexibel och prestigelös.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten som administratör, tveka inte att skicka din ansökan omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetstid/Varaktighet
Placering: Ulvsunda
Heltid: Halvtid 20 timmar/veckan
Uppdragsperiod: 22 Oktober - löpande

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Nyckelord: student, extrajobb, deltid, administration, Excel, kontorsadministratör, administratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön enligt överenskommelse
  • Deltid Halvtid / Tillsvidare
  • Publicerat: 28 september 2018

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024