OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i ett globalt företag med familjekänsla? Är du prestigelös och uppskattar att få ta eget ansvar?
Sökt tjänsten redan i dag till ATI, Accurate Technologies i Mölndal!
Arbetsbeskrivning
Som administratör på kontoret ansvarar du för all administration i stort och smått. Fokus i tjänsten är orderhantering och administration. Det innefattar hela orderprocessen från att ta emot order, lämna leveransbesked och administrera order att leverera till kund. Som ett naturligt led i orderprocessen ingår också kund- och leverantörskontakt samt support mot säljteamet aktivt via telefon och mail med uppgifter och säljmaterial. Lagerhantering ingår i ditt dagliga arbete med kontroll av artiklar och ompackning på vårt mindre lager samt inköp av förbrukningsvaror, posthantering och allmänna kontorsgöromål.
Vem är du?
Vi söker dig som är prestigelös och med utpräglat intresse för service samt är kommunikativ i tal och skrift och kan hjälpa våra kunder vid inkommande order och leveransfrågor. Du är lyhörd och förstår kundens behov samt ser möjligheter till ytterligare affär. Vidare är du skicklig och självgående i din administrativa roll och ser varje möjlighet till att utveckla både dig själv och tjänstens funktion i företaget som en del i arbetet. Du har ett utpräglat ordningssinne och strukturerat arbetssätt.
Kvalifikationer:
* Flera års yrkeserfarenhet av administration och kundsupport.
* Van datoranvändare med hantering av Officepaketet och framförallt Excel.
* Du har tidigare arbetat i olika affärssystem. Meriterande NAV (Navision) och CRM system ZoHo
* Utöver svenska har du mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Har du ytterligare kunskaper i tyska ser vi det som starkt meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
ATI, Accurate Technologies, som ligger på Flöjelbergsgatan i Mölndal erbjuder en tillsvidareanställning (med 6 månaders provanställning) för dig som vill arbeta 80-100%.
Företaget sitter i fräscha lokaler med bra förmåner som friskvårdsbidra, sjukvårdsförsäkring, gratis parkering mm.
Arbetstiderna är kontorstid med möjlighet till viss flex.
Det är en tjänst i en spännande bransch tillsammans med ett kompetent team på sju personer, som är väletablerade på marknaden inom området teknik och utveckling.
Om företaget
Företaget är ett helägt amerikanskt dotterbolag och är etablerat i Sverige sedan 2004. Det svenska kontorets mål är att bygga nära relationer med de största fordonstillverkarna i regionen. Verksamheten innefattar försäljning, support samt utveckling. Vi jobbar som en viktig aktör i samarbetet med övriga dotterbolag runt om i världen för att tillgodose alla globala kunders behov.
Läs mer om företaget på https://www.accuratetechnologies.com/Locations/Sweden
Kontaktperson
Du söker tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök nu" bredvid eller på jeffersonwells.se. Där bifogar du ditt CV och personliga brev. I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av hur du passar för huvuduppgifterna, samt en motivation till varför just du är lämplig för denna tjänst.
Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev pga GDPR hantering.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Jefferson Wells webbsupport på 0771-559920 eller via mail: contactcenter@jeffersonwells.se
Har du frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fia Fagerlund på fia.fagerlund@jeffersonwells.se. Gå gärna in på LinkedIn och lägg till Fia Fagerlund.
Välkommen med din ansökan!