OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsadministratör som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start i oktober. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsadministratör på deltid som är tillsvidare med start i oktober. Kunden är ett handelsbolag och har sitt satellitkontor i centrala Stockholm, beläget i renoverade lokaler med utsikt över staden. Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av administrativa uppgifter och kontorsservice. I rollen som kontorsadministratör kommer du bland annat att ansvara för hela driften på kontoret, hantera beställningar, scanna fakturor och stötta VD:n. Du kommer att arbeta två flexibla dagar i veckan, fyra timmar per pass.Den här tjänsten passar dig som vill arbeta administrativt och kan arbeta självständigt.
Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. På sikt finns det möjlighet att få en fast anställning hos kunden.
ARBETSUPPGIFTER:
Som kontorsadministratörkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
Ha övergripande ansvar för kontoret
Hantera inköp till kontoret
Posthantering
Avtals ansvar
Fakturaansvar
Assistera VD:n inom olika frågor
Mailhantering
Arkivering
VI SÖKER DIG SOM
Har arbetat inom administrativa uppgifter och kontorsservice.
Kan prata och skriva svenska och engelska flytande.
Det är meriterande om:
Du har tidigare erfarenhet av reception och administration
Som person är du självgående, social och initiativtagande. Du är ansvarfull, strukturerad och proaktiv samt professionell med en vilja att möjliggöra för andra människor.
ÖVRIG INFORMATION:
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04