Kontorsadministratör på deltid

Kontorsadministratör på deltid

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vår kund som sitter i fina lokaler här i Västerås söker dig med hög servicenivå och vilja att bjuda dina kollegor på det lilla extra. Tjänsten är på deltid och arbetstiden är 10-15 timmar i veckan och du behöver kunna dela upp det på så många dagar som möjligt. Du kommer utgå från din reception där en del i arbetet är att ta emot besökare och hälsa dem välkomna.
Du kommer få använda din kreativa sida för att fixa och ansvara för kontorens aktiviteter i samband med högtider och AW. Beställa tårtor och boka lunch är också en del i jobbet.
 
I arbetet ingår
Leverantörsfakturor, post, kontorsmaterial, frukostservering, bidra till kontorets allmänna trivsel och att kontoret alltid visas från sin bästa sida.
Bistå chefer med introduktion och support för nyanställda.
Genomföra beslut som tas i kontorsområdet och inom kontorsorganisationen.
Ansvarar för att driva igenom lokala aktiviteter definierade i kommunikations- och aktivitetsplanen för respektive kontorsområde.
Definiera och genomföra minst en friskvårdsaktivitet per år där hela kontoret gör något tillsammans.
Administrera kontorsbilen och all skötsel kring denna. Körjournal, besiktning vid behov, och tvätt när det behövs, körkort är ett krav.
Du behöver ha förmåga att hålla många saker i gång samtidigt och tycka det är roligt med att lösa de frågor som kommer upp för dagen.
Det är också viktigt att kunna göra bedömningen om vad man hinner med och kunna prioritera sina arbetsuppgifter.
Du kommer ha ett bra stöd från tidigare kontorsadministratör som finns kvar i organisationen och kan vara behjälplig med introduktion och frågor.
Önskat startdatum 2023-08-07

Kvalifikationer


Om Best bemanning & rekrytering


- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens
Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Vi är best på
    Administration
    Ekonomi
    Fastighetsskötsel
    Industri
    Lager och logistik
    Mark och anläggning
    Sälj och marknad
    Teknik
    Transport

 Urval sker löpande. Ansök redan idag!

Sammanfattning

Postadress

Eskilsgatan 20
Eskilstuna, 63356

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024