Kontorsadministratör på deltid till Leda Snyggt AB!

Kontorsadministratör på deltid till Leda Snyggt AB!

Arbetsbeskrivning

Är du student och skulle beskriva dig som serviceinriktad, initiativtagande och strukturerad? Till konsultföretaget Leda Snyggt söker vi nu en kontorsadministratör på deltid. Som kontorsadministratör kommer du göra allt från att stötta företagets VD till att anordna aktiviteter för dina kollegor. Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Leda Snyggt är ett konsultföretag som erbjuder projektgenomförandetjänster vid ny-och ombyggnation av fastigheter. Till deras familjära kontor centralt i Stockholm söker vi nu en kontorsadministratör på deltid. Här får du möjlighet att få en inblick i hur projektledare arbetar och utveckla dina kompetenser. Du kommer ha ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att arbeta hemifrån till viss del. Tjänsten passar perfekt för dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och söker ett meriterande deltidsjobb att kombinera dina studier med.

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att Academic Work kommer vara din arbetsgivare och du kommer arbeta som konsult på Leda Snyggt.

Du erbjuds


* En långsiktig meriterande deltidstjänst där du får inblick i en spännande bransch
* En karriärspartner i form av en dedikerad konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsadministratör kommer du arbeta med både operativa och administrativa uppgifter med flera olika kontaktytor. Du kommer exempelvis:


* Ansvara för receptionen, välkomna besökare och säkerhetsställa att kontorsytorna ser presentabla ut
* Stötta VDn med administrativa uppgifter
* Administrera CV:n, fakturor och tidrapporter
* Hantera enklare inköp av exempelvis; kontorsmaterial, frukost, kaffe etc
* Ta initiativ, planera samt genomföra evenemang och aktiviteter för kollegor/kontoret


Tjänsten passar dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och att ta egna initiativ till nya idéer och förbättringsförslag. Du kommer ha ett övergripande ansvar för kontoret och arbeta självgående.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasialnivå och har minst 1 år kvar av studier
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Tidigare arbetat i en serviceinriktad roll

Det är meriterande om du:


* Studerar inriktning projektledning, evenemangsplanering eller ekonomiadministration
* Tidigare arbetat som projektledare eller ekonomiadministratör


Vi söker dig som är:


* Serviceinriktad
* Initiativtagande
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid ca 2-3 dagar i veckan, tillsvidare.
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Leda Snyggt AB här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2022
  • Ansök senast: 1 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Handläggare inom Fraud i Stockholm

Handläggare inom Fraud i Stockholm

3 juli 2024