Kontorsadministratör / receptionist – extra vid behov

Arbetsbeskrivning

Vi är ett av landets största fastighetsbolag och med fokus på universitet och högskolor bygger och förvaltar vi hållbara kunskapsmiljöer för hela människan. Vår långa erfarenhet och fokus på trender i den akademiska världen gör att vi kan bygga både innovativt och långsiktigt. Idag har vi ett fastighetsvärde på 67,3 miljarder och en omsättning på 5,7 miljarder, och för att möta den ökande efterfrågan på kunskapsmiljöer har vi en projektportfölj på 18 miljarder. Så bidrar vi till ett klokare Sverige. Fler exempel på hur vi jobbar hittar du på akademiskahus.se

 

Vi söker en kontorsadministratör/ receptionist som har möjlighet att arbeta extra, ca 20 % vid behov på timmar. Behovet varierar beroende på belastning samt eventuell frånvaro hos ordinarie personal.

 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Till att börja med är detta en timanställning för extra vid behov, men vi ser gärna att den övergår till ett sommarvikariat på ca 60 – 90 % under sommarmånaderna. Du behöver vara flexibel och ha möjlighet att kunna hoppa in med kort varsel. Du ska som kontorsadministratör/receptions arbeta med att stötta ett flertal olika interna roller som innebär bland annat följande arbetsuppgifter:

• Bemanning av receptionen
• Samordning av internservice
• Hålla ordning i kök/lunchrum och kaffelounge
• Hantera felanmälningar
• Nyckel och passerkorthantering




Din erfarenhet och utbildning

Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från liknande roll, det är viktigt att du känner till och vet med dig att du hanterar de utmaningar en kontorsadministratörsroll innebär. Du behöver också ha goda kunskaper i Officepaketet. Det svenska språket hanterar du väl i både tal och skrift.

 

Dina personliga egenskaper

Som person är du kreativ, kan ha många bollar i luften, är en glad och optimistisk person som älskar att ge bästa service. Rollen ställer stora krav på att du är strukturerad och kan organisera upp dina dagar, planera och prioritera. Du är en super viktigt del i vårt team och att samarbeta med andra är något vi uppskattar väldigt mycket. Du trivs även med att stödja och hjälpa andra.

 

Om oss på Akademiska Hus
Vi är ett av landets största fastighetsbolag och med fokus på universitet och högskolor bygger och förvaltar vi hållbara kunskapsmiljöer för hela människan. Vår långa erfarenhet och fokus på trender i den akademiska världen gör att vi kan bygga både innovativt och långsiktigt. 

Idag har vi ett fastighetsvärde på 71 miljarder och en omsättning på 5,6 miljarder, och för att möta den ökande efterfrågan på kunskapsmiljöer har vi en projektportfölj på 16 miljarder. Så bidrar vi till ett klokare Sverige. Fler exempel på hur vi jobbar hittar du på akademiskahus.se

 

Din ansökan

Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt eftersom tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum som är den 5 mars, 2017. 

Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta HR Edin Botonjic på telefon 031-63 25 12. Önskar du mer information är du välkommen att kontakta Mats Sjöstrand, Chef Gemensam Service, på mail: Mats.Sjostrand@akademiskahus.se.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Monique Klingberg
+46 (0)8 452 33 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Akademiska Hus AB Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 2 -
  • Publicerat: 16 februari 2017

Besöksadress

Stampgatan 14 (Box 403)
None

Postadress

Stampgatan 14 (Box 403)
Göteborg, 40127

Liknande jobb


Receptionist -på privatklinik mitt i Kumla

Receptionist -på privatklinik mitt i Kumla

19 november 2024

Receptionist -på privatklinik mitt i Kumla

Receptionist -på privatklinik mitt i Kumla

19 november 2024

Receptionist -på privatklinik mitt i Kumla

Receptionist -på privatklinik mitt i Kumla

19 november 2024

Receptionist -på privatklinik mitt i Kumla

Receptionist -på privatklinik mitt i Kumla

19 november 2024