Kontorsadministratör till innovativt företag med globala ambitioner i Up...

Arbetsbeskrivning

Söker du ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av dina studier? Vill du få foten in på ett intressant företag som utvecklar produkter inom miljö- och vattenteknik? Vi letar nu efter en kontorsadministratör/assistent som tycker om struktur och är initiativtagande!

Om rollen och arbetsuppgifter

Som kontorsadministratör/assistent kommer du att jobba på plats hos kunden på deras kontor i Ultuna, mitt emot SLU. Du är spindeln i nätet. Du hanterar inköp av kontorsmaterial, rutiner och att komma med förslag på hur kontorsmiljön generellt kan bli bättre och ännu mer attraktiv. Du får du foten in på ett intressant och innovativt företag med stora möjligheter till utveckling och nätverksbyggande!
Arbetsuppgifterna varierar och kan vara:
- Hålla koll på och beställa kontorsmaterial inklusive möbler, blommor etc.
- Se till att skrivare, scanner etc fungerar och har bläck etc.
- Sätta ihop möbler, skruva upp tavlor
- Skriva reseräkningar och utläggsräkningar
- Scanna in dokument och hjälpa till med att lägga in data i filer
- Beställa kaffe, luncher.
- se till att pappersinsamling etc sköts
- plocka i och ur diskmaskin ifall det behövs

Vem är du?

För att passa in i denna roll ser vi att du är initiativtagande och självgående. Arbetet kräver att du är noggrann, strukturerad och inte rädd för att fråga. Vi ser vidare att du är kreativ och kommer gärna med förslag på lösningar. Om du har ett intresse för miljö- och vattenteknik är det ett stort plus!

Viktigt för rollen:

- Att du studerar på ett universitet eller har annan sysselsättning vid sidan om
- Är flexibel, har ett öga för saker som behöver göras och kan ta initiativ
- Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
- Kan arbeta strukturerat och hantera administration i vanliga officeprogram.


Det är meriterande ifall du har:

- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Läser en utbildning med koppling till miljö- och vattenteknik
- Tidigare erfarenhet av arbete inom service och/eller administration


Låter det intressant?

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Uppstuk och arbetar hos kunden. Vi har jobbat länge med kunden, och våra konsulter har alltid trivts här. Uppdraget är på deltid om ca 1/2 dag i veckan (med chans till ökad omfattning enligt överenskommelse). Tjänsten tillsätts omgående, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Uppstart sker enligt överenskommelse så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Johannes Wessman
072 - 545 87 00
Ida Söderqvist
0736545797

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uppstuk
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2022
  • Ansök senast: 23 juni 2022

Besöksadress

Stockholms Centralstation, Stockholm
None

Postadress

Stockholms Centralstation
Stockholm, 11120

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024