Kontorsadministratör till Intromedia Digital AB

Kontorsadministratör till Intromedia Digital AB

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en social och administrativ roll på ett familjärt företag som värdesätter nöjda kunder och god sammanhållning på arbetsplatsen? Då är detta något för dig! Intromedia Digital AB söker nu efter en kontorsadministratör som vill ansluta till kontoret i Uppsala. Här erbjuds du en bred roll och du blir en nyckelperson där du kommer stötta dina kollegor i det dagliga arbetet och ansvara för kontorets trivsel. Välkommen in med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Intromedia Digital AB är ett Uppsalabaserat företag som erbjuder effektiva IT- och ekonomilösningar till sina kunder. I rollen som kontorsadministratör kommer du vara en viktig lagspelare i ett familjärt företag i ständig utveckling. Du erbjuds ett varierat arbete där du kommer få ta dig an olika sorters arbetsuppgifter. Du behöver vara social, tycka om att ta ansvar och framför allt ha en känsla för service. Du är inte rädd för att ta initiativ och strävar efter att alltid göra det där lilla extra, såväl gentemot företagets kunder som mot dina kollegor.

Du erbjuds:


* En roll med ett brett spektrum av arbetsuppgifter
* En arbetsmiljö som genomsyrar omtanke och ett öppet klimat i arbetsgruppen
* Generöst friskvårdsbidrag och pensionsavsättning


Teamet leds av Jennifer och Jonas och består av utvecklare och redovisningskonsulter av olika bakgrunder och senioritet. Teamet präglas av gemenskap och lagkänsla, och för att du ska få bästa möjliga start i din roll kommer du få handledning som anpassas för dig.

ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot samtal via telefon - skapa ärenden till IT- och ekonomiavdelningen
- Ta emot kunder på kontoret
- Avlasta dina kollegor med enklare administrativa arbetsuppgifter och redovisningsärenden
- Övergripande ansvar för kontorets trivsel

VI SÖKER DIG SOM
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en social och omhändertagande person som inte dras för att ta egna initiativ. Du har en god datorvana och är bekväm med Office-paketet. Du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska sett till tal och skrift.

Vi ser det som meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av ett serviceyrke och har B-körkort.

För att lyckas och trivas i den här rollen ser vi att du som söker är:


* Anpassningsbar
* Kommunikativ
* Serviceinriktad
* Har en god samarbetsförmåga


#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Uppsala


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 11 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

14 oktober 2024

14 oktober 2024

14 oktober 2024