OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Pineberrys räkning en kontorsadministratör till deras kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är på 80% med start omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Pineberry är ett av Sveriges ledande företag med inriktning på sökmotoroptimering och sökordsannonsering på Google samt Facebook-annonsering. De grundades 2007 och är sedan 2021 en del av Nova Consulting Group. Bolaget är ca 63 anställda och har sitt kontor mitt i centrala Stockholm.
I rollen som kontorsadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att välkomna besökare, ansvara över löpande administration, se till att kontorets lokaler är snygga och prydliga, beställa kontorsmaterial etc. Det är viktigt att du kan arbeta både självständigt och i team, samt att du kan ställa om snabbt vid förändringar eller nya arbetsuppgifter. Arbetstiderna kommer vara 6h/dag, kl.09:00-16:00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Ansvara för trivseln och ordningen på kontoret
Välkomna besökare och kollegor
Sköta posthanteringen, leveranser och boka bud
Inköp av kontorsmaterial
Förberedelser inför möten, luncher och konferenser
Ansvar över kontorsutrustning
Enklare ekonomiadministration
VI SÖKER DIG SOM
Har 1-2 års erfarenhet av liknande roller
Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du serviceinriktad, positiv och proaktiv. Vidare är du en person som tar för sig socialt och har ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande. Annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04