Kontorsadministratör till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en person som vill arbeta som kontorsadministratör vid en statlig myndighet i Hässleholm. Du kommer att arbeta på den administrativa avdelningen och dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att bemanna myndighetens telefon på vardagar mellan 08.00 - 12.00, sköta myndighetens e-postlåda, bemanna myndighetens reception, ta emot leveranser och besök samt sköta myndighetens utskick av beställda broschyrer och eventuella medföljande kundfakturor. Vidare kommer du att sköta beställningen av fika samt skötsel av kontorets kök. Du kommer även att vara allmänt behjälplig med kontorsadministrativa uppgifter såsom att expediera beslut, följa upp inrapporteringar, vara administrativt stöd samt hantera dokumentation. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Erfarenhet av arbete i statlig verksamhet är meriterande - Mycket god datorvana samt telefonvana - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en smidig, pedagogisk och noggrann person som trivs med både rutinarbete och varierande arbetsuppgifter. Du är serviceinriktad och trivs i en miljö där många kräver din uppmärksamhet för både små och stora uppgifter. Vidare är du van att ta eget ansvar för att uppnå ett bra och efterfrågat resultat.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 januari 2009
  • Ansök senast: 20 februari 2009

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010