OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
-ta hand om reception/besökare
-organiserar det gemensamma kontoret
-bokning av konferensrum, förbereder inför olika möten så som personal-frukostar, styrelsemöten och kundträffar
-Involverad i planering och koordinering av konferenser samt andra möten efter behov-kalender- och mailhantering
- insamling, sammanställning och administrering av koncernledningens reseräkningar
-reseplanering/hantering för koncernledning
-underhåller avtalsregister/leverantörsregister för bolaget
-stöd i fakturahantering
-telefon och mailbevakning
-skapa PowerPoint-presentationer
-delta och bidra efter behov i förbättringsarbete och sammanställningar (samtliga program i Officepaketet)
-skapa och underhålla struktur för dokumenthantering för koncernledning
-ansvar för lokaler, inköp och trivselfaktorer
-Kontakt med extern part vid uppdatering av hemsida, rapportsläpp etc.
Ansvarsområden
Kontorsmiljö, kontorsmaterial, post- & leveransmottagning, administrerar
reseräkningar, bokning av interna och externa möten, konferenser etc.
Tillhandahålla externa parter information vid rapportsläpp