Kontorsadministratör/receptionist – extra vid behov

Kontorsadministratör/receptionist – extra vid behov

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en kontorsadministratör/ receptionist för vår kunds räkning som har möjlighet att arbeta extra, ca 20 % vid behov på timmar. Behovet varierar beroende på belastning samt eventuell frånvaro hos ordinarie personal. Behovet är omgående.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Till att börja med är detta en timanställning för extra vid behov, men vi ser gärna att den övergår till ett sommarvikariat på ca 60 – 90 % under sommarmånaderna. Du behöver vara flexibel och ha möjlighet att kunna hoppa in med kort varsel. Du ska som kontorsadministratör/receptions arbeta med att stötta ett flertal olika interna roller som innebär bland annat följande arbetsuppgifter:

• Bemanning av receptionen
• Samordning av internservice
• Hålla ordning i kök/lunchrum och kaffelounge
• Hantera felanmälningar
• Nyckel och passerkorthantering

Din erfarenhet och utbildning

Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från liknande roll, det är viktigt att du känner till och vet med dig att du hanterar de utmaningar en kontorsadministratörsroll innebär. Du behöver också ha goda kunskaper i Officepaketet. Det svenska språket hanterar du väl i både tal och skrift.

Eftersom denna tjänst primärt är extra vid behov så ser vi helst att du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.

Dina personliga egenskaper

Som person är du kreativ, kan ha många bollar i luften, är en glad och optimistisk person som älskar att ge bästa service. Rollen ställer stora krav på att du är strukturerad och kan organisera upp dina dagar, planera och prioritera. Du är en super viktigt del i vårt team och att samarbeta med andra är något vi uppskattar väldigt mycket. Du trivs även med att stödja och hjälpa andra.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

deltid/vid behov (extra under sommarperioderna), Uppsala . Start omgående.

Information

Vi intervjuar löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansöksningsdag - välkommen med din ansökan redan idag!

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 augusti 2020
  • Ansök senast: 20 september 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024