OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För en tjänst hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig kontorsansvarig.Under de första 6 månaderna är arbetet ett konsultuppdrag, men från januari 2007 finns goda möjligheter att till fast anställning hos vår kund.Företaget är beläget i Solna. Arbetsuppgifter: Du kommer självständigt sköta alla på en ekonomiavdelning förekommande arbetsuppgifter.Det innebär kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, löner, moms och skatter, samt månads- och årsbokslut mm. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha minst 3 års erfarenhet av administrativt kontorsarbete.Du är pålitlig, samarbetsvillig och är inte rädd för att utvecklas och lära dig nya saker.Har du erfarenhet från måleribranschen är det mycket meriterande. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan! Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00