Kontorsansvarig

Arbetsbeskrivning

För ett arbete hos en av våra kunder söker vi nu efter en erfaren kontorsansvarig som trivs med att arbeta med ekonomi och administration.Företaget är beläget i Solna.Arbetsuppgifter: Du kommer självständigt sköta all ekonomi och administration på företaget.Det innebär kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, projektredovisning, löner, moms och skatter, samt månads- och årsbokslut mm.Företaget är beräknat att starta i början av augusti, och är under de första månaderna ett konsultuppdrag.Från januari 2007 finns goda möjligheter att till fast anställning hos vår kund. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Har du erfarenhet från måleribranschen är det mycket meriterande. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 april 2006
  • Ansök senast: 16 maj 2006

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010