OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett arbete hos en av våra kunder söker vi nu efter en erfaren kontorsansvarig som trivs med att arbeta med ekonomi och administration.Företaget är beläget i Solna.Arbetsuppgifter: Du kommer självständigt sköta all ekonomi och administration på företaget.Det innebär kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, projektredovisning, löner, moms och skatter, samt månads- och årsbokslut mm.Företaget är beräknat att starta i början av augusti, och är under de första månaderna ett konsultuppdrag.Från januari 2007 finns goda möjligheter att till fast anställning hos vår kund. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Har du erfarenhet från måleribranschen är det mycket meriterande. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00