OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
Är du en strukturerad och serviceinriktad person med goda erfarenheter från backoffice arbete? Vår uppdragsgivare är ett ungt och snabbväxande techbolag med huvudkontor i Göteborg. Du kommer fungera som kontorsansvarig och vara en support till bolagets ledningsgrupp
DU ERBJUDS
Att få arbeta i ett Tech/finans bolag där innovationer, tillväxt och nytänkande är viktiga grunder i bolaget. Som kontorsansvarig kommer du vara en samlande och samordnade resurs och bidra till ordning och struktur kring kontoret.
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER
- Vara ett administrativt stöd till försäljnings och ekonomiavdelning
- Granska kundavtal och formulera nya avtalsförslag
- Se över våra inköpsavtal med leverantörer
- Ansvara för bolagets GDPR rutiner
- Ansvara för kontoret och bistå ledningsgrupp med praktiska sysslor kopplat till vår reception
- Ansvara för kollegaevent och samla kontoret till gemensamma tillställningar
VI SÖKER DIG SOM HAR
- Utbildning inom HR, Juridik, ekonomi eller likande
- Något års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
- Duktig på att läsa och tolka komplicerad text kopplat till avtal på svenska och engelska
- God IT vana och kan skapa strukturer
- Öga för detaljer och hög arbetskapacitet
SOM PERSON TROR VI ATT DU HAR/ÄR
Pålitlig, strukturerad, serviceinriktad, självorganiserad, inkluderade
Hoppas att vi har fångat ditt intresse, vi ser fram emot din ansökan!
ÖVRIG INFORMATION
Start: Oktober
Anställningsgrad: Heltid
Plats: Göteborg
Anställningsform: Detta är ett rekryteringsuppdrag där du blir anställd av kund Vänligen kontakta john@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!