OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
K2C in Sweden AB är ett företag inom contact center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla former. K2C vill vara med och sätta en norm för hur god kundservice ska bedrivas i Norden. Våra medarbetare brinner för utveckling, service och gemenskap.
VI ERBJUDER:
Möjligheter att utvecklas tillsammans med kollegor inom ett tillväxtföretag där vi tror på människors förmåga att ta ansvar och att därmed växa. Anställningsgraden är 100%. Främst dagtid, men kvällsarbete kan förekomma.
VI SÖKER:
En positiv person som med stort engagemang kan ta sig an uppgiften att starta upp och utveckla vårt nya kontor. Vidare ser vi det som en självklarhet att du är seriös i ditt framträdande och har viljan att jobba hårt för att skapa en trivsam arbetsplats med bra prestation mot våra kunder.
Du som passar till tjänsten har stor initiativförmåga, är bra på att samarbeta, ser möjligheter och tar dig smidigt över eventuella hinder.
Erfarenhet av kundtjänst är en merit, liksom erfarenhet att leda personal. Det är ett stort plus om du även kan norska.
Vi kommer att tillsätta platsen snarast men vi planerar att hålla intervjuer vecka 30 och 31. Du är välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-4534210
0762-170624
VD Annette Lahti
0766-201023
Affärsutvecklare Marie Eklund
0708-326599
Operativ chef Rebecka Acklid
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Acklid
042-4534210
0762-170624
Rekryteringsansvarig Andreas Adelborg
042-4534216
073-3586162
Rekryteringsansvarig Jenny Wernberg
042-4534269
Jane Therkildsen
042 4534200
Vicktoria Vigren
042-453 243