OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du socia, driven och har intresse inom byggbranschen? Då är det dig vi söker! Urval sker löpande, skicka in din ansökan idag.
Dina arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig kommer du att vara behjälplig för ett team på 10-15 personer. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att hålla ordning på kontoret, ordna med möten både innan och efter, föra protokoll under möten och mycket mer. För att trivas i tjänsten som kontorsansvarig ska du vara social, serviceinriktad och ha ett intresse inom byggbranschen. Vid en personlig intervju får du veta mer kring tjänsten.
Om företaget
Företaget grundades 1987 och sitter i lokaler i Solna och arbetar med projekt- och byggledningsföretag. De arbetar med att ansvara för hela projekt eller delar av byggprocessen. På deras kontor i Solna sitter de 12 personer men som kontorsansvarig kommer du att arbeta ute på ett av deras projekt.
Din profil
Krav:
- Gymnasieutbildning.
- Svenska och engelska i tal och skrift.
- Kunskap inom Office-paketet.
Meriterande:
- B-körkort.
- Förståelse och intresse för byggbranschen.
Vidare ska du vara social, flexibel, driven och tycka om att vara den som hjälper till där det behövs. Du ska även vara prestigelös då det är en av företagets värderingar.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Augusti.
Arbetstider: Ca 7:30-16:30.
Omfattning: Heltid, tillsvidare.
Placering: Stockholm.
Urval sker löpande - sök därför tjänsten redan idag!
Ansökan mottages endast via vår hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996