OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kontorist som kommer att jobba med varierande administrativa arbetsuppgifter i kombination med kundkontakt till familjeföretaget Thorsberg Stenhuggeri.
Beskrivning av rollen
Främst handlar det om orderhantering, allt från kontakten med kund till att ordna med logistiken i leveransen – och det mesta däremellan. Du kommer också att ansvara för enklare inköp av exempelvis kontorsmaterial, arkivering och liknande arbetsuppgifter.
I rollen kommer en dator vara ditt primära hjälpmedel i hantering av det administrativa.
Din bakgrund
Viktigt för oss är att du är serviceinriktad, positiv, prestigelös, flexibel, noggrann och strukturerad. Du har för vana att arbeta både självständigt och i samarbete med andra samt ta egna initiativ. Om du har erfarenhet som tangerar vår verksamhet så är det ett plus.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete gärna även inom reception. Då arbetet innebär mycket personkontakter, så är det viktigt att du är öppen och har ett trevligt bemötande.
Vi ser gärna att du har ett intresse för sten som material och en vilja att lära dig mer om våra produkter.
Datorvana är ett krav för rollen.
Om oss
Vi är ett relativt litet företag med 16 anställda vars sysselsättning är att bryta och förädla vår unika Kinnekullekalksten till främst inredning och byggnadssyften. Våra största produkter är bänkskivor, golv, fönsterbänkar, trappor, terasser och sten till restaurering.
Vi värdesätter kvalitet och service högt, kunderna är alltifrån återkommande kunder inom bygg (stenfirmor, husleverantörer, köksfirmor, möbelfirmor och byggfirmor) till privatkunder som önskar sten till just deras projekt.
Vid frågor kring tjänsten eller företaget, kontakta
Gustav Thor
0761298198
gustav@thorsberg.se