Kontorsansvarig administratör

Kontorsansvarig administratör

Arbetsbeskrivning

När vi nu börjar öppna upp vårt kontor mer behöver vi stärka upp vårt kontorsteam med en administratör på heltid. Gillar du att ge god service, ta stort eget ansvar och ha ett varierande jobb? Då kan det vara dig vi letar efter!

DIN ROLL SOM KONTORSANSVARIG ADMINISTRATÖR

I rollen är du vårt ansikte utåt och den första våra kollegor och besökare möter när de kommer in till vårt kontor. Du är därför en viktig kulturbärare av våra kärnvärden; respekt, samarbete och passion.



I denna roll är du ansvarig för den allmänna trivseln på vårt kontor, det innebär bland annat att du bemannar receptionen och tar emot våra besökare, hanterar post och paket och ansvarar för att våra allmänna utrymmen är trevliga och funktionella. Vidare är du leverantörs- och inköpsansvarig för det som rör kontoret, vilket bl.a innebär kontakt med städbolag, beställning av förbrukningsvaror, kontorsmaterial, datorer, telefoner, frukost och liknande. Du hjälper till vid större möten, både gällande mat och fika men även lättare teknisk hjälp. Du är även behjälplig kring information som ska nå ut till hela kontoret och ordnar med mindre interna och externa event samt är behjälplig vid stora event. Fler administrativa uppgifter kan tillkomma i mån av tid.



Då vi är ett säkerhetsklassat företag behöver du ha en hög förståelse för säkerhet - det får du dock lära dig hos oss!



Vårt kontor ligger i Alvik, med bra kommunikationer precis runt hörnet. Vi är ca 180 medarbetare som tillhör kontoret, men alla jobbar inte på plats.





VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar ett socialt jobb där du får träffa många olika människor, både kollegor och våra gäster. Vidare söker vi dig som är ansvarstagande och flexibel. Rollen innebär många olika arbetsuppgifter så det är viktigt att du har förmågan att strukturera dina uppgifter, jobba självständigt och få saker gjorda.



Du har tidigare arbetslivserfarenhet av service. Har du arbetat som receptionist eller liknande tidigare är det meriterande. För att vara aktuell för tjänsten behöver du vara bekväm i tal och skrift på svenska och engelska samt ha kunskaper i Officepaketet och vara villig att lära dig nya tekniska system.

Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll.



Låter det intressant? Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan direkt! Urvalet sker löpande.




KOM & GÖR SKILLNAD

Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare.



För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla.



Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor!

Kontaktpersoner på detta företaget

Camilla Jaconelli
+46 313375925, +46 734180925
Daniel Östling (Göteborg)
+46 31 337 58 15, +46 73 4180815
Dulce Goncalves
+46 31 3375801, +46 73 4180801
Roger Nilsson
+46 733175094
Erik Grundberg (Trollhättan)
+46 734 186495
Per Salander
+46 31-3375810, +46 734-180810
Marina Johannesson
+46 31-3375802, +46 734-180802
Anders Magnusson
+46 31 3375907, +46 734 180907
Jonas Raber
+46 734-376372
Susann Bergman
+46 734-378672

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Combitech AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2021
  • Ansök senast: 20 oktober 2021

Besöksadress

Ljungadalsgatan 2b
None

Liknande jobb


22 november 2024