Kontorsansvarig administratör med ekonomikunskaper

Kontorsansvarig administratör med ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Kontorsansvarig administratör med ekonomikunskaper
Terranor AB är en ledande leverantör av drift- och underhållstjänster för väginfrastruktur i Norden. Vi utför även mindre mark- och anläggningsarbeten som en del av vår lokala närvaro på olika orter i Sverige.
En viktig nyckel till vår framgång är våra kompetenta och erfarna medarbetare inom vägserviceområdet. Vi letar nu efter en administratör som vill vara en del av och förstärka vårt team på huvudkontoret i Solna.
Om tjänsten
Vi söker dig som gillar att arbeta administrativt och som är strukturerad och har ordning och reda och trivs med att vara spindeln i nätet. Du är därtill en god lagspelare som trivs i en familjärkultur som präglas av framåtanda, samarbete och engagemang. Känner du igen dig, så kan det här vara jobbet för dig!
I rollen som kontorsansvarig administratör med ekonomikunskaper kommer du dels att arbeta med ekonomirelaterade arbetsuppgifter så som exempelvis fakturering och koordinering mot vår outsourcingpartner för redovisning samt dels vara ett administrativt stöd till övriga funktioner på huvudkontoret så som HR, IT och Inköp. Du kommer att vara ansvarig för vårt kontor. Det blir ditt ansvar att se till att vi har ett trevligt och trivsamt kontor samt att sköta den allmänna servicen av posthantering, beställning av kontorsmateriel etc.
Du kommer även vara en del vi vårt kommande flyttprojekt till nya kontorslokaler någonstans i Solna.
Dina erfarenheter
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet från en likvärdig roll och är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi söker dig som är minst gymnasieekonom samt har minst 3 års erfarenhet av likvärdigt arbete. Det är meriterande om du har arbetat som ekonomiassistent. Har du erfarenhet av att ha arbetat i Visma Business, så är det ett plus.
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska. Vidare har du goda datakunskaper och är bekväm med att arbeta i MSOffice-miljö.
Dina egenskaper
Som person är du ansvarstagande, noggrann, proaktiv och har ett gott öga för detaljer och service. Du har en styrka i att du får alla att känna sig välkomna och sedda. Du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla igång många processer samtidigt. Du väntar inte på att någon annan ska göra saker åt dig utan tar egna initiativ.
Du är engagerad, ansvarstagande och tycker om att ge service och har ett prestigelöst förhållningssätt.
Ytterligare information
Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning tillämpas.
Placering är vid vårt huvudkontor. Resor kan ingå i tjänsten.
Tillträdesdag så snart som möjligt.
Kontaktpersoner
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta
Tobias Wilén, HR-generalist, 070-020 56 83.
Vi hanterar ansökningar löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast 15 november. Sänd din ansökan till hr@terranor.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Terranor AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2021
  • Ansök senast: 11 november 2021

Postadress

Svetsarvägen 15
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024