Kontorsansvarig ekonomiassistent till Expeditionsresor

Kontorsansvarig ekonomiassistent till Expeditionsresor

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi på Middlepoint söker en ny stjärna till vårt team!
Som kontorsansvarig ekonomiassistent erbjuds du en möjlighet till ett självständigt och utvecklande arbete. Du blir anställd som servicekonsult på Middlepoint och jobbar hos vår kund Expeditionsresor - ett spännande och roligt företag som arrangerar äventyrsresor utöver det vanliga! Du kommer att ha det övergripande ansvaret för ekonomi och administration såväl som leverans av service i toppklass. 
Tjänsten är varierad med mycket frihet under ansvar och i dina arbetsuppgifter ingår bland annat:


Ekonomiadministration, bokföring, fakturering, kvittohantering

Hantera administrativa arbetsuppgifter i CRM-system

Välkomna kunder och besökare

Telefon och mail

Posthantering och bud

Ansvara för kontoret, dess trivsel och övriga lokalrelaterade frågor

Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten såsom beställning av kontorsmaterial och dagligvaror


Vem är du?
Vi tror att du har erfarenhet av ekonomi och administrativa processer samt med lätthet kan ta dig an nya arbetsuppgifter. Som person är du noggrann och självgående med en naturlig fallenhet för service och mötet med människor. Du trivs med att vara spindeln i nätet och ha många bollar i luften samt ser det som ett plus att ingå i ett litet och rutinerat team. För att passa in i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först, är positiv och lösningsorienterad.
Krav för tjänsten

Avslutad gymnasieutbildning

Talar flytande svenska och engelska

Erfarenhet av bokföringsarbete

Erfarenhet av service- och administrativt arbete

Bekväm med Microsoft Office-paketet och god systemvana


Om Anställning
Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstider: Måndag till fredag kontorstider
Sysselsättningsgrad: 100%

Om Middlepoint 
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024