OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
WeMindär kvalitetsledande inom svensk öppenvårdspsykiatri. Vi består idag av 17 mottagningar med ca 400 medarbetare. Med ett unikt fokus på evidensbaserade vårdinsatser och ständig utvärdering av vårdutfall har vi över 20 000 patienter under behandling. WeMindfinns till för att ständigt förbättra psykiatrin i Sverige. Genom effektiv, jämlik och evidensbaserad vård gör vi skillnad på riktigt.
Vi söker nu en kontorsansvarig/ekonomiassistent till vårt huvudkontor. Vi sitter i fina lokaler vid Fridhemsplan, mitt emot Västermalmsgallerian, med närhet till ett stort utbud av lunchrestauranger och diverse affärer. På huvudkontoret jobbar idag mellan 15-20 personer. Tjänsten är heltid, men tjänstgöringsgraden kan diskuteras, med tillträde enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt.Vi har kollektivavtal och friskvårdsbidrag.
Arbetsuppgifter
I rollen som kontorsansvarig/ekonomiassistent arbetar du i nära samarbete med bolagets koncernledning och sköter självständigt eller i team såväl administrativa som praktiska kontors- och ekonomisysslor. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
- Administrera och koordinera inför och under möten på huvudkontoret. Möten kan vara på plats men även via telefon eller video.
- Bokning av resor samt enklare ekonomiadministration
- Scanning av fakturor och avtal, enklare fakturering, kreditkortsadministration, bistå med vissa arbetsuppgifter vid månadsbokslut
- Utföra receptionssysslor så som: inkommande e-mejl och post, hantera inköp till huvudkontoret, administrera passerkort och nycklar etc.
- Vara en naturlig kontaktpunkt för leverantörer och övriga samarbetspartners, hantera och samordna frågor gällande lokalen
- Säkerställa att kontoret, kök och konferensrum har en trivsam och representativ miljö samt sköta mat- och kontorsmaterialbeställningar
- Övriga på ett kontor vanligen förekommande sysslor
Som Kontorsansvarig fungerar du som kontorets internservice där du stöttar dina kollegor med vad de kan tänkas behöva hjälp med.
Vem är du?
För att trivas i rollen krävs att du är serviceinriktad, lyhörd och lösningsorienterad med en utåtriktad och positiv personlighet. Du är en ambitiös och ansvarstagande person som gillar att ge det lilla extra och sprida glädje omkring dig. Hos oss är tempot varierande med ibland korta deadlines varför du bör ha vana att prioritera och hantera parallella arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av liknande arbete. Vidare är det viktigt att du har vana att arbeta i Microsoft Office (Outlook, Word och Excel).
Intresserad?
Välkommen med din ansökan snarast möjligt, dock senast 24 juni 2019.
Vid frågor om tjänsten kontakta HR-assistent Jennie Forsberg Gutiérrez på tel. 070-9753042.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Antonelli
0733105911
0733105911
Verksamhetschef Thomas Tegenmark
084060040
0736547665
Verksamhetschef Anna Antonelli
0733105911
0733105911
Vice VD/Verksamhetschef Stockholm/Leg psykolog Thomas Tegenmark
073-654 76 65
073-654 76 65
Biträdande enhetschef WeMind Uppland Simo Glumoff
0293- 20374
IT-chef Åke Calén
073-421 45 67
073-421 45 67
Amnda Sommerville
kerstin.lofving@wemind.se
0766217061
Per Söderholm
amanda.sommerville@wemind.se