OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Arbetsbeskrivning
Ta chansen att komma till ett trevligt bolag som sitter i fräscha lokaler i Kista!. Vi söker nu en kontorsansvarig för bemanning 1-2 månader framåt med start omgående. Vår kund är ett spännande entreprenörsdrivet programvaruföretag. I dina arbetsuppgifter ingår att:
• Svara i telefon
• Ta hand om posten
• Bemöta vaktmästare
• Ta hand Budningar/Skeppningar
• Se till att det ser bra ut på kontoret, att det är rent och snygg mm.
• Sköta om kaffemaskin och diskmaskin
• Administrera events
• Administrera resor
• Beställa material till kontoret
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av reception. Om du tidigare arbetat med event ses det som meriterande. Du talar och skriver flytande på svenska och engelska. Som person är du serviceminded och positivt inställd samtidigt som du tycker det är roligt med mycket variation i arbetsuppgifterna. Du är självgående och prestigelös och trivs i en koordinerande roll.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Karolina Wahlström karolina.wahlstrom@jurek.se. Ansök på www.jurek.se
Start:
Omgående.
Lön:
Enligt ök.
Sista ansökningsdag
Snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44