OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På uppdrag av vår kund som är ett statligt bolag söker vi nu en kontorsansvarig för ett konsultuppdrag. Uppdraget är på 60% och förväntas starta 2021-04-16 och pågå t.o.m. 2023-12-31 med möjlighet till förlängning. Vi söker dig som är en fena på administration och har erfarenhet av att arbeta i en liknande roll!
Om uppdraget
I rollen som kontorsansvarig kommer du att ingå i projektstaben hos vår kund och ansvara för bland annat nedanstående uppgifter:
- Administration.
- Ansvara för inköp av kontorsmateriel, ta emot leveranser, hålla i rumsbokningar etc.
- Renhållning/organisation utav arkivrum.
- Assistera vid etableringar.
- Stödja projektmedarbetare med ex vis kopiering och beställningar.
- Ha en löpande dialog med andra organisationsdelar inom bolaget och med specialister inom fackområdet för att diskutera utvecklingsmöjligheter/-behov.
Om dig
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning samt 3 års erfarenhet av arbete inom kontorsadministration/projektadministration. Du har även erfarenhet av arbete i digitala dokumenthanteringssystem samt god kunskap och erfarenhet av att arbeta i Word, Excel och Powerpoint. Vi tror att du är en person med ett eget driv och god förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete. Vidare är du en ödmjuk person som har lätt för att samarbeta med andra.
Process och ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen telefonintervjuar vi, därefter är nästa steg en intervju hos oss (alternativt Teams-intervju). Vi tar referenser på slutkandidater.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-5869311.
Välkommen med din ansökan redan idag!