OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Mäklarhuset är en rikstäckande organisation med ca 300 mäklare. Moderbolaget ägs gemensamt av över 130 fristående kontor, från Norrland till Skåne och med huvudkontor i Göteborg. Mäklarhuset aga egendomsaffär, som är ett av företagen i ägarstrukturen har varit verksamt i Örebro sedan 1929 och anslöt till Mäklarhuset för 6 år sedan. Kontoren i Örebroregionen innefattar idag 11 medarbetare. Verksamheten i Kumla startade för ca 3 år sedan. Örebro är en tillväxtregion med Kumla som en av de viktigare lokalmarknaderna på mäklarområdet. Mäklarhuset förmedlar villor, fritidshus, bostadsrätter och kommersiella fastigheter. I Örebro har vi i en egen fastighet på Borgmästargatan 10 och i Kumla ligger kontoret i ett centralt läge vid torget. Vi behöver nu förstärka vårt Kumlakontor med en driven och resultatinriktad kontorsansvarig mäklare. Kontoret blir en egen resultatenhet. Till att börja med omfattar kontoret i Kumla en person. Vi ser dock goda möjligheten till utveckling av kontoret och bra ekonomisk utdelning för rätt person på denna plats.[[ Vi söker en person med erfarenhet som fastighetsmäklare. Vi har dock inga formella krav på hur länge du arbetat som mäklare men vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och din inställning till arbetet.[[ Din viktigaste uppgift blir att utveckla företagets kundrelationer på lokalmarknaden Kumla, främst inom området bostadsförmedling.[ Din uppgift blir därför att dagligen bevaka den lokala marknaden. Du kommer att arbeta med hela vårt tjänsteutbud. Du utgör själv kontorets hela bemanning vilket naturligtvis ställer särskilda krav på självständighet och drivkraft. Genom dagliga kontakter med Örebrokontoret har du möjlighet att upprätthålla kollegiala relationer och få visst stöd i ditt arbete.[[[ Du har ensam ansvaret för kontorets resultat vilket innebär att du måste hålla dig väluppdaterad om möjliga kunder, konkurrenter, marknadsutveckling samt genomföra dina affärer från början till slut.[[ Vi förväntar oss att du har ett utpräglat affärstänkande med försäljningstillväxt och lönsamhet som övergripande mål. Du planerar ditt arbete själv och utför de kundaktiviteter du finner lämpligt. Vi fäster stor vikt vid din sociala förmåga och din initiativkraft. Du är en driven person med väl utvecklad kommunikativ förmåga,[ -[[[[[[[[ är utbildad mäklare, gärna med erfarenhet -[[[[[[[[ är noggrann och resultatinriktad -[[[[[[[[ har stark utstrålning och vinner omgivningens förtroende -[[[[[[[[ kan sköta både administration och säljarbete -[[[[[[[[ har goda kunskaper i både svenska och engelska språket -[[[[[[[[ har körkort med behörighet B Som kontorsansvarig mäklare tillämpas provisionsbaserad lön med möjligheter till vinstdelning. Så här finns stora möjligheter att påverka sin egen situation.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001