Kontorsansvarig med kunskap inom ekonomi

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Tjänsten
Som kontorsansvarig hos oss ansvarar du för att säkerställa att den administrativa delen på kontoret flyter på. Du kommer ha det yttersta ansvaret över leverantörsfakturor, kundfordringar, kvittohantering och bokföringen kring dessa.
Du kommer i din roll säkerställa att kontoret flyter på och att förbrukningen till kontoret fungerar. Stötvis kommer du även vara ett stöd till säljarna som är ute på fält med att ta emot leveranser, hjälpa till med administrativa delar såsom skriva in en order, göra en enklare beställning eller liknande.
Vårt team består idag utav 7 personer varav 4 personer aktivt är på plats på daglig basis.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet från att jobba som kontorsreceptionist/administratör eller ekonomiassistent. Vi ser det som en stor fördel om du tidigare arbetat i affärssystemet Fortnox och har ett intresse för ekonomi & bokföring.
Det kommer krävas att du har förmågan att jobba strategiskt och självständigt, dock med stöd från närmaste chef.
Vi värdesätter dina personliga egenskaper och anser att det är av största vikt att du trivs på arbetsplatsen tillsammans med övriga kollegor.
Det här är ett spännande och utmanande uppdrag och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter i ett snabbt växande bolag. Vi söker efter dig som med tiden är villig att ta dig an ett mer övergripande ansvar.


Om oss
Kappex startade 2019 med visionen att bli det självklara valet för samtliga företag i behov utav en helhetsleverantör. Vi har sedan starten expanderat i rask fart med massvis utav nya kunder och nya områden.
Kappex har idag kunder med allt ifrån två anställda till och med 3000 anställda och omsätter ca 23 miljoner kronor (2022). Vår ambition växa ytterligare!
Hos oss får du möjligheten att arbeta i ett spännande och raskt växande bolag där du även får möjlighet att växa. Du kommer även till ett grymt team där vi tillsammans hittar på massvis med aktiviteter såsom fotbollsmatcher, resor och andra evenemang.


Plats: Täby
Start: Omgående
Omfattning: Heltid alternativt deltid
Denna tjänst har inte krav på körkort men ses som positivt.
CV med personligt brev skickas till jobb@kappex.se
Intervjuer sker löpande!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kappex AB Täby
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2023
  • Ansök senast: 6 maj 2023

Postadress

Polygonvägen 33
Täby, 18766

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022