OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Industrikompetens i Östergötland AB
Om oss
<I>Industrikompetens ägs av Industri och kommuner och jobbar för regionens kort- och långsiktiga kompetensförsörjning. Vi arbetar brett, från omställning, arbetarbemanning och personalförmedling till rekrytering. Vi engagerar oss i utbildningsfrågor och lärlingsprogram, etablerar kontakter mellan företag och studenter och verkar för nätverk mellan våra kundföretag. Alltid med stort, personligt engagemang
</I>
Om företaget
Bygg OM Service AB är din lokala byggpartner i Linköping med över trettio års erfarenhet från branschen. Vi har en bred kompetens och kan stötta våra kunder genom hela byggprocessen, och tar gärna ett helhetsansvar för både projektering och entreprenadens genomförande.På Bygg OM Service AB strävar vi efter god lönsamhet och en stabil orderingång. Framtiden ser för tillfället mycket ljus ut med bra orderingång och en hög produktionstakt. Vi eftersträvar också en trygg arbetsplats för våra anställda och arbetar ständigt med utbildning i framförallt miljö och säkerhetstänkande
Vi befinner oss nu i ett expansivt skede och behöver därför en Kontorsansvarig i Linköping
Dina arbetsuppgifter
Ditt ansvarsområde blir brett och kommer att innefatta allt från det dagliga löpande arbetet på kontoret till att vara ansvarig för att bygga upp våra administrativa rutiner på bolaget.
Vi kan erbjuda ett mycket varierat arbete som innebär bl a:
- Vara ansvarig för löner och fakturering
- Ansvar för Lev.fakturor
- Ansvar för all form av service på kontoret såsom inköp av kontorsmtrl, posthantering, telefon och övriga förekommande kontorssysslor.
- Personaladministration
- Vara den som tar emot kunder och leverantörer på kontoret
I rollen igår även att vara den som ansvarar för att upprätta protokoll vid olika möten.
Brinner du för service och att vara den som ständigt ligger i framkant vad gäller kontoretes utveckling är detta tjänsten för dig.
Din profil
Du har i grunden någon form av ekonomisk utbildning och har därefter innehaft liknande roller som denna .För att passa för detta arbetet krävs att du har ett genuint intresse för människor och väldigt hög servicekänsla. Du är drivande och kreativ och trivs med att hålla ett högt tempo med många variererande uppgifter.
God datorvana och mycket erefarenhet av Officepaketet är ett krav.
Erfarenhet av någon form av affärssystem är mycket meriterande.
Ansökningsförfarande
Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig. Tillsättning enligt överenskommelse.
Vid frågor om tjänsten kontakta gärna
Patrik Funke, rekryterare Industrikompetens, tfn 013-32 94 22
I denna rekrytering samarbetar vi med Industrikompetens.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23