OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsansvarig som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start slutet på juni. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN?
Nu söker vi en kontorsansvarig till vår kund. Vill du arbeta på ett familjärt kontor och vara spindeln i nätet– då är denna tjänsten för dig! Kunden är ett fastighetsbolag med huvudkontor i centrala Stockholm, beläget mitt på Stureplan. Du kommer dagligen att assistera nyckelpersoner inom företaget.Tjänsten är på deltid, tillsvidare och du arbetar kontorstider måndag – fredag mellan 08.00-14:00. Önskemålet är att du kan starta i slutet på juni för två veckors introduktion, därefter kommer du få semester under juli för att sedan starta igen i augusti. Som kontorsansvarig ser du till att driften av kontoret fungerar och stöttar dina kollegor med olika uppgifter. Tjänsten kräver att du är en självgående person som tar egna initiativ då du på egen hand strukturerar din arbetsdag. Brinner du för att arbeta med service i toppklass och tycker om varierande arbetsuppgifter då är detta tjänsten för dig. Du kommer att arbeta väldigt självständigt och sköta hela driften på företaget själv.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden. Efter 6 månader så kommer företaget att ta över anställningen om det känns rätt för båda parter.
Arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
Ta emot besökare och svara i växeln
Ansvara för posthantering och boka bud
Förbereda inför möten och konferenser
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Ansvara för beställningar och inköp till kontoret
Kontakt med leverantörer
Fakturahantering
Boka flyg och hotell
Stötta kollegor med administrativa uppgifter
Hjälpa till att anordna interna event
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service
Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
Goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
Det är meriterande om:
Du hartidigare erfarenhet av administration
Du harprojektledaregenskaper
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och självgående. Vidare är du lösningsorienterad, professionell och har öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04