OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsansvarig receptionist till Avis Budget Group
Trivs du i en roll där du får ta ett stort eget ansvar? Då har vi rollen för dig!
Arbetsbeskrivning
I rollen som kontorsansvarig receptionist kommer du arbeta med varierande uppgifter. Vi söker en problemlösartalang som är ambitiös, ansvarsfull och brinner för god service.
Du kommer lära dig mycket om vår företagsverksamhet och hur vår bransch fungerar i stort. Det dagliga arbetet går främst ut på att inscanning och vidareutskick av inkommande fakturor, allmänna kontors sysslor och administrationsarbete, hantering av inköp och leverantörskontakter, samt ansvara för att kontoret är välkommande, välorganiserat och välfungerande.
Ingen dag kommer att vara sig lik och det gäller att man gillar att vara spindeln i nätet.
Du sitter i en roll som hanterar frågor från andra interna avdelningar, externa organisationer och kunder. Du har även möjlighet att vara involverad i utveckling av rutinerna på ekonomiavdelningen som består av 12 personer. Totalt är det ca 30 personer som arbetar på huvudkontoret i centrala Sundbyberg.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Daglig inscanning och vidareutskick av inkommande fakturor
Leverantörskontakter
Ansvara för en välfungerande kontorsmiljö
Vem är du?
Du är ordningsam och detaljfokuserad, samt har en viss fallenhet för teknik och att använda olika IT-system. Som person måste du ha ett inre driv och klara av att arbeta självständigt. Du behöver även vara effektiv, kommunikativ och gilla samarbeta med kollegor på olika avdelningar. Du har goda kunskaper i svenska och engelska.
Du erbjuds
Du erbjuds en utmanande och dynamisk halvtidstjänst där du kommer vara delaktig i arbetet på ekonomiavdelningen för Sverige. Hos Avis kommer du få goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter, samt konkurrenskraftiga villkor inom pensions- och försäkringssystem.
Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig chef Tua Emanuel via mejl: tua.emanuel@abg.com