OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar.Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag.Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, IT och marknad/sälj. Kunden har cirka 70 medarbetare baserade i Stockholmsområdet.Genom att dela med oss av vår kunskap kan vi leverera det vi lovar - effektivare försäkringsadministration genom STP -Straight Through Processing.För oss innebär det att en försäkringskund ska kunna få offert, teckna avtal, skapa in- och utbetalningsrutiner och få eventuell skadeärendehanteringsprocess hanterad utan fördröjande manuell hantering.Det ställer stora krav på en strukturerad administrativ process och en flexibel regelmotor som validerar och identifierar nästa steg i processen.Utmaningen och komplexiteten i att arbeta med personförsäkring och IT attraherar många att bli medarbetare hos oss.IT-området har alltid drivits av snabb förändringsprocess, nu sker förändringar i allt snabbare takt även inom försäkringsområdet.Nya tvingande lagkrav och direktiv från myndigheter, möjlighet för nya aktörer att etablera sig och den fortsatta konsolideringen av marknaden ställer stora krav på att alltid prestera för att möta våra kunders förväntningar.Hos oss är alla medarbetare nyckelpersoner, den unika kompetens som finns samlad hos oss är svår att ersätta.Detta medför att frågor som rör arbetsmiljö, hälsa och trivsel är mycket högt prioriterade.Hos oss tar vi ansvar för hela utvecklingsprocessen, från verksamhetsutveckling till drift och förvaltning.Det ställer höga krav både på företaget och på medarbetarna.Det behövs en stor bredd och erfarenhet av de tekniker och plattformar vi jobbar med.Det krävs även att vi är innovatörer och improvisatörer samtidigt som vi måste bevara vår struktur och disciplin i det vi utvecklar.Försäkringar och sparande är till sin karaktär långsiktiga, till och med livslånga och de kraven måste vi möta i vårt sätt att utveckla vår mjukvara.Kontorsansvarig Receptionist till spännande, expansivt företag. Arbetsbeskrivning Vi söker till en av våra kunder i city en kontorsansvarig receptionist som brinner för att ge service.Du kommer att ha ett övergripande kontorsansvar vilket innebär kontakt med hyresvärd/fastighetsskötare, planering och genomförande av interna aktiviteter och kundaktiviteter.Vidare ansvarar du även för inköp, inkommande samtal, välkomna anländande gäster samt att förbereda konferensrum för möten och andra interna aktiviteter.I tjänsten ingår även scanning av leverantörsfakturor, uppdatering och underhåll av arkiv, post och pakethantering. Krav på person Vi tror att du har flera års erfarenhet inom serviceyrket och av administrativa arbetsuppgifter.Som person tror vi att du gillar och är van att planera och genomföra projekt, initiativrik och hugger i där det behövs.Vidare är du prestigelös, ansvarsfull, serviceinriktad och strukturerad.Du har goda kunskaper i Office paketet. Vi erbjuder ett spännande arbete i ett växande företag i försäkringsbranschen. Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidare.Arbetsplats: Stockholm Lön: Enligt ök. Kontaktperson Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt.