Kontorsansvarig / receptionist - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du lösningsfokuserad, har en stor social kompetens och har en härlig initiativförmåga? En varierad och social roll för våra två kontor i Stockholm blir nu ledig. Kanske blir du vår nya receptionist!

OM ROLLEN

Som kontorsansvarig och receptionist på våra kontor på Birger Jarlsgatan och Biblioteksgatan, välkomnar du gäster och är vårt ansikte utåt. Det är en serviceinriktad innehållsrik roll med stor variation och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge våra gäster och kunder en trevlig start på sitt besök hos oss, underlätta och förenkla för medarbetare och se till att det alltid är snyggt och prydligt på kontoren.

Andra arbetsuppgifter är:

- ta emot samtal och mail
- posthantering
- bokning av resor
- beställningar av kontorsmaterial
- ta emot beställningar och koordinera till rätt kontor
- konferenskoordinator (boka/hålla koll på bokningar av konferensrum samt förbereda för vissa möten med exempelvis kaffe/vatten och fika)
- bistå med förberedelser vid event
- hantera administrativa uppgifter och övriga kontorsgöromål
- vara kontaktperson till vår fastighetsförvaltare


Arbetstiden är måndag-fredag kl. 08:00-17:00.

Tjänsten är på heltid, placerad i centrala Stockholm och är en tillsvidareanställning, vilken föregås av provanställning. Start så snart som möjligt, enligt överenskommelse.



OM DIG

Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från arbete i reception eller tidigare har arbetat i en servicerelaterad roll. Vi söker dig som är glad, tillmötesgående, ödmjuk, ansvarsfull, hjälpsam, lyhörd, förstående och uppmärksam - helt enkelt serviceminded!

För att lyckas i rollen tror vi att du:

- är engnagerad som person
- har en positiv grundinställning
- har ordning och reda
- snabbt kan prioritera ärenden
- är stresstålig
- är prestigelös
- uppskattar stora kontaktytor både inom bolaget och med externa kontakter
- anpassar din kommunikationsstil till olika människor och tillfällen


Eftersom du möter många olika människor är det viktigt att du kan kommunicera väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Kan du dessutom flera språk? Superbra!

VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG

På Collector bank ges utrymme för att förverkliga sina idéer!

För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Collector. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi.

Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur, som kan beskrivas utifrån våra värdeord Entreprenörskap, Engagemang och Etik. Vi erbjuder dig att få vara en del av ett spännande företag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. Du får en fartfylld och stimulerande arbetsmiljö i härliga lokaler centralt i Stockholm.

Känner du att det passar in på hur du skulle vilja ha det på din arbetsplats tror vi att du kommer att trivas bra tillsammans med oss!



OM COLLECTOR BANK

Collector är en digital nischbank som utvecklar finansiella tjänster för privat- och företagskunder. Vi lägger stor vikt vid att skapa smarta, digitala lösningar som förenklar våra kunders vardag. För privatpersoner erbjuder vi sparande, lån, kreditkort och appar. För företag erbjuder vi lån, factoringtjänster samt betallösningar för e-handel och butik. Collector Bank präglas av en stark entreprenörsanda och vi brinner för att förverkliga idéer - både våra egna och andras.

Våra kontor finns i Göteborg (huvudkontor), Stockholm, Helsingfors och Oslo. Koncernens moderbolag Collector AB (publ) är noterat på Nasdaq Stockholm.

INTRESSERAD?

KUL! Ansök till tjänsten senast 3 november. Urval och intervjuer sker löpande, så ansök redan idag!

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Regnér, Head of Contact Center, 010-161 06 21, carina.regner@collectorbank.se

Om du har frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta Anna Selander, HR Business Partner, anna.selander@collectorbank.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Josef Bosaeus
0737120483
Carina Regnér

Hanna Hillerdal
010-1610829
Jeanette Wallin
0737-120474
Ida Ljungberg

Anna Selander

Josefine Berglund
0737-120601

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Collector Bank
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 3 november 2021

Besöksadress

Östra Hamngatan 24, Göteborg
None

Postadress

Östra Hamngatan 24
Göteborg, 41109

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024