OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
WAKERS är ett modernt familjeägt redovisnings- och rådgivningsföretag. Vi har i över 30 år hjälpt tusentals företag och dess ägare med bokföring/redovisning samt företagsekonomisk och skatterelaterad rådgivning. Företagsledningen och flera av våra medarbetare är auktoriserade redovisningskonsulter genom SRF. Våra arbetsmetoder är kvalitetssäkrade enligt ISO 9001, vilket betyder att vi har väl genomarbetade arbetsrutiner som utförs av kompetent personal. Idag sysselsätter verksamheten 45 personer fördelat på fem kontor (Globen, Kungsholmen, Sundbyberg, Nacka och Mörby). Vår övergripande målsättning är att åstadkomma högsta möjliga kundvärde genom att utföra en kostnadseffektiv produktion och leverera högkvalitativ ekonomisk service och information. Vi strävar efter att bli en av de betydande redovisningsbyråerna i Stockholm och nu söker vi en ny duktig medarbetare till vårt kontor i Sundbyberg.
Kontorsansvarig Redovisningskonsult - Wakers Sundbyberg
Vi söker dig som kan ta ansvar för vårt kontor i Sundbyberg. Utmaningen för dig blir att coacha personalen på ett effektivt sätt samt själv leverera en hel del service av hög kvalitet. Du kommer att ha egna kunder som tar upp till 65 % av din tid och i huvudsak gäller det bokslut, deklarationer och skatterådgivning. I övrigt leder du ca 15 medarbetare vars trivsel och produktivitet du förväntas upprätthålla och därmed kontorets omsättning och lönsamhet. Du kommer inte att aktivt behöva sälja till nya kunder men du ska kunna utforma offerter och hantera avtal i samband med förfrågningar både från nya och befintliga kunder.
Vi tror att du brinner för redovisning och är van att skapa bra resultat för både kunden och det företag du arbetar för. Du har visat intresse och förmåga att kunna hjälpa andra att lyckas även om du inte absolut måste ha haft en direkt ledande befattning tidigare. Du har goda kunskaper inom redovisning och vet vad som krävs för att kunna leverera värdefull skatterådgivning. Du behöver inte vara en helt "färdig" kontorschef ännu men du vet att du har vad som krävs och drivs samtidigt av att fortsätta utvecklas, att lära dig mer och att anta nya utmaningar, oavsett hur erfaren du är.
Den här tjänsten är med andra ord väldigt viktig för bolaget, dess anställda samt våra kunder och för en produktiv person som vill vara med och bygga denna verksamhet på både kort och lång sikt, kommer det att finnas goda utvecklingsmöjligheter.
Låter det intressant?
Registrera då din ansökan via vår rekryteringskonsult Exelect AB genom att klicka på denna länk: http://tech.interspeedia.com/jobs/18218.22688.21031.1
Kontaktperson hos Exelect är Anders Hanberg, 070-413 99 03, 08-586 101 00. Mer information om Wakers finns på www.wakers.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Runow
08-586 101 00
Rekryteringskonsult Anders Hanberg
0858610110
0704139903
Rekryteringskonsult Inger Östlund
0765261403
Rekryteringskonsult, Exelect AB Carina Runow
0858610110
Rekryteringskonsult Anders Hanberg
0858610110
0704139903
Rekryteringskonsult Carina Runow
0858610110