OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ABC kraften är auktoriserade via Almega. Vi ser kraften hos varje individ. Varje person har en styrka och en inneboende kompetens att komma ut på arbetsmarknaden igen, eller kanske för första gången! Vi erbjuder utbildning, kompetenskartläggning och vägledning.
ABC kraften står för en företagskultur där vi delar med oss av framgångar och motgångar och där vi är lyhörda och ger snabba återkopplingar mot kollegor, våra deltagare och uppdragsgivare. Vi vill hjälpa till att lösa svåra samhällsproblem som att minska arbetslöshet och vägleda individer rätt eller minska beroendet av försörjningsstöd. Därmed söker vi dig som vill arbeta hårt för att vi ska nå våra mål och att deltagare ska känna att de får det stöd som de kan förvänta.
En kontorsansvarig på ABC kraften arbetar med hela verksamhetens bästa i fokus. Du rapporterar till regionchef.
Vi söker dig som vill ta det fulla ansvaret för ett kontor och entusiasmera medarbetare för att nå högt ställa mål samt bearbeta befintliga och potentiella samarbetspartners och kunder. Vi tror du är nyfiken och kommunikativ med god förståelse för vår bransch. Du kommer att introducera, handleda och tillhandahålla utbildning av personal i våra tjänster och system. Du arbetar utifrån kontorets mål vad gäller kvalitet samt med eget beläggnings, sälj- och resultatansvar samt ansvarar för kontorets återrapportering till kunder och vår organisation. I din roll ligger att säkerställa att tjänsterna levereras med hög kvalitet av dina medarbetare samt vid behov även levererar tjänster gentemot deltagare. I tjänsten ingår även en hel del administration vilket kräver att du är noggrann och metodisk.
Kvalifikationer för tjänsten är:
• Erfarenhet av sälj och personalledning samt haft samordningsansvar.
• Datorvana och erfarenhet av dokumentation
• Du har en adekvat utbildning och gärna högskolekompetens.
• Erfarenhet från någon el. flera av följande: SFI lärare, Meritportföljen, Yrkessvenska, Studie - och yrkesvägledare.
• Körkort och egen bil.
Vi erbjuder dig en självständig roll med stor möjlighet att påverka såväl din egen situation som verksamhetens resultat. Hos ABC kraften ger vi dig möjligheten till såväl professionell som personlig utveckling! Låter detta intressant?
Välkommen med din ansökan i form av ett CV och personligt brev!
Eventuella frågor besvaras av Frida Häggström, Tel: 0761-810 812.