Kontorsansvarig, Smiling Faces, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Rollen som kontorsansvarig på Smiling Faces är väldigt varierande och betyder kort och gott att vara den som ansvarar för att skapa trivsel på kontoret och se till att allt flyter. Det kan innebära bland annat att vara den som tar emot kunder och svarar i telefon, se till så att det finns kontorsmaterial, hålla rent och fräscht i alla allmänna utrymmen genom att plocka undan och torka av så att allt är trivsamt och representativt. Det innebär även att ta emot post och dela ut den, scanna in fakturor, svara på chattmeddelanden samt stötta ekonomiavdelningen med andra administrativa kontorsgöromål.

Vem är du?

Vi ser att du är en glad och energisk individ som gärna bjuder på ett extra leende. Du är prestigelös och du trivs i rollen som den som servar andra människor och gör dem nöjda och glada. Du har även lätt att få kontakt med människor.

Du har minst 3-5 -års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av att ha jobbat med administrativa ekonomiuppgifter är meriterande men inget krav. Du bör dock vara minst gymnasieekonom. Det är viktigt att du delar vår värdegrund- Personlig, professionell och proaktiv.  

Arbetstider: Vardagar 7.30 - 16.30 

Smiling Faces

Smiling Faces startade 2003. Vi levererar kaffe och andra pauslösningar såsom frukt och mat till företag i Stockholmsregionen, allt för att öka trivseln på företaget och bjuda in till en paus. På kontoret som ligger centralt i Stockholm på Kungsbron 19 sitter 16 medarbetare. Med lagret i Sundbyberg och servicegänget är vi totalt 35 medarbetare i företaget. Mer information om oss finner du på vår hemsida: www.smilingfaces.se

Smiling Faces har valt att arbeta med bemanningsföretaget Next u i denna bemanning vilket innebär att du anställs som konsult hos Next u. Uppdraget är på 6 månader med stor chans till förlängning och anställning direkt hos kund.

Next u

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.

Vi går igenom ansökningar löpande och kallar till intervju. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sänd med CV och personligt brev där du berättar varför just du passar för tjänsten. Start omgående. 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Publicerat: 26 februari 2014

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024