OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Gillar du att vara spindeln i nätet och se till så att allt fungerar? Skulle du beskriva dig själv som ansvarstagande, självgående och flexibel? Har du dessutom lätt för att skapa goda relationer, har en positiv inställning samt är driven? Då kan detta uppdrag passa dig!
Vi söker nu en kontorsansvarig till vår kund i centrala Sundsvall.
I detta uppdrag har du flera olika och varierande arbetsuppgifter kopplat till att kontoret fungerar. Det kan exempelvis gälla underhåll av lokalerna och att bidra till god trivsel samt allt däremellan. Låter detta intressant för dig? Läs då gärna vidare i annonsen och välkommen med din ansökan redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Här har du en viktig roll i att se till så att allt löper på och fungerar väl på kontoret. Du har flera kollegor att interagera med på kontoret, men som har andra roller inom IT utveckling. Du rapporterar direkt till VD:n för kontoret som sitter i ett annat land.
I dina arbetsuppgifter ingår att:
Ordna företagsevent, både mindre och större, t. ex fika samt kontorsträffar
Organisera diverse inköp, (ofta kontorsrelaterade med även övrigt)
Se till att det vardagliga runtomkring fungerar, så som köket, att städningen fungerar, att allt är i ordning och ser trevligt ut
Eskalera juridiska ärenden/frågor vidare till ansvarig
Hantera telefonsamtal och mail
Upprätthålla en god kontakt och dialog med kontorets anställda
Ha förståelse för eventuella problem och rapportera ärenden till ansvarig
Övrigt förekommande arbetsuppgifter kopplat till kontoret
Arbetstider
Deltid 50%, ca 6 månader med start 2021-08-16, det finns möjlighet till förlängning. Arbetstid: Förmiddagar, dagligen (4-5 dagar/vecka), exakta dagar och tider enligt senare överenskommelse.
Kvalifikationer
De krav som ställs i detta uppdrag är:
Gymnasieutbildning
God svenska i tal och skrift
God engelska i tal och skrift. Du kommer ha mycket dialog med ansvariga i andra länder
Kunskaper på god nivå i Word, Excel, Outlook mail samt messenger
Vi kommer förutom ovan krav även att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. I detta uppdrag behöver du vara öppen, flexibel och positiv. Du har ett tydligt och enkelt sätt att kommunicera samt har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer. Du behöver vara anpassningsbar gällande eventuella förändringar av arbetsuppgifter och tillvägagångssätt. Vi ser det som en självklarhet att du verkligen trivs med att arbeta med service.
Har du tidigare erfarenhet från administration och service så är det meriterande.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Ansök senast 2021-08-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044