Kontorsansvarig till Byggvarubedömningen i Sundbyberg

Kontorsansvarig till Byggvarubedömningen i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Byggvarubedömningen är en icke vinstdrivande ekonomisk förening som bedömer och tillhandahåller information om hållbarhetsbedömda varor. Vår vision är att på så sätt främja utvecklingen mot en giftfri och god bebyggd miljö som tar ansvar för såväl denna som kommande generationer. Läs mer om oss på: www.byggvarubedomningen.se

Vi växer i takt med marknadens behov av att kunna bedöma och administrera produkter i samband med byggnation. Det vi klarat tidigare själva behöver vi nu ett prestigelöst serviceproffs att hjälpa oss med. Vi söker en kontorsansvarig som älskar att hålla kontoret i ordning, ta emot besökare på ett välkomnande och varmt sätt, delta i vår telefonsupport, sköta inköp till kontoret och också fungera som administrativ assistent för alla på kontoret. Du kommer vara kontorets hjärta och reflektera den goda stämning vi har.

Exempel på dagliga arbetsuppgifter:

• Ta emot mail och samtal och delta i vår supporttjänst
• Välkomna besökare i entrén
• Ordna kaffe/fika och liknande inför utbildningar, möten etc
• Ansvarig för att kontoret ska vara rent och snyggt under dagen (kök, konferensrum mm)
• Kontaktperson för leverantörer såsom städ, växter och fruktbud
• Sköta daglig posthantering och inköp av förbrukningsvaror till kontoret
• Gemensamma fikaaktiviteter, avtackningar, födelsedagar, lunchbeställningar etc
• Administrera kvalitetssäkring, matchning och komplettering av olika data i vår databas. Detta medför även kontakt med våra kunder och samarbetspartners.

Vem är du?

Vi ser dig som en välkomnande, varm och positiv person som gillar att ta om hand och att ”fixa och dona”. Du behöver kunna hantera flera uppgifter samtidigt eftersom det inte riktigt går att veta när under dagen det blir mycket eller lite att göra. Strukturerad, ha god prioriteringsförmåga, vara prestigelös och inte rädd för att ta i är också egenskaper som vi uppskattar.

Du bör ha arbetat tidigare i någon typ av serviceroll, reception är meriterande. Också ha god datorvana med erfarenhet i att arbeta i Office-paketet och vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift.

Varför jobba hos oss?

Vi är ett prestigelöst gäng med ca 20 personer som tillsammans skapar en tillåtande, lugn och trevlig miljö som präglas av frihet under ansvar. Vi sitter i nya, fräscha lokaler 3 minuter från Sundbybergs station med butiker och restauranger nedanför. Du kommer vara spindeln i nätet och en mycket viktig person för oss!

Anställningsform

Jobbet är en heltidstjänst med placering på kontoret i Sundbyberg. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Ansökan

En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter och bakgrunder, så ansök! Detta gör du enkelt genom att klicka på ansökningsknappen och ladda ner ditt CV eller sök med din Linkedin-profil. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast.

Vi samarbetar med First Reserve i denna rekrytering. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Jan Snellman på First Reserve, mail: jan.snellman@firstreserve.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2022
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


Office Assistant

11 november 2024