Kontorsansvarig till framgångsrikt bolag på Kungsholmen

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Som Kontorsansvarig kommer du ha det övergripande ansvaret för att kontoret alltid är representativt varje dag. Du kommer ansvara för inköp av kontorsmaterial, veckohandla, besvara inkommande telefonsamtal och ta emot besökare. Vidare kommer du vara en viktig tillgång vid kundevent, frukostseminarier och personalfester. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära följande:

• Administration vid nyanställningar
• Beställa visitkort och mailadresser
• Ansvara för passerkort och nycklar
• Posthantering
• Beställningar av IT utrustning
• It-support för office365, mail och SharePoint etc.
• Stötta och hjälpa VD/sälj vid behov
• Förbereda och närvara vid kundevent, frukostseminarier och personalfester
• Förbereda inför lunchmöten och konsultmöten
• Planera och genomföra interna personalfester såsom After works, Julfest och sommarfest

Detta är ett föräldravikariat med start 1 augusti.


Om företaget
Vår kund erbjuder konsulttjänster inom IT och förändringsledning. Mer information om kundföretaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att ha många bollar i luften samtidigt. Du har tidigare arbetat som kontorsansvarig eller i en bred administrativ roll. Vidare är du en god administratör som vet hur du sätter kunderna i fokus och ger utmärkt service internt likväl som externt.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Kontorsansvarig bör du vara social, lösningsorienterad och flexibel. Du tar mycket egna initiativ och du sprider glädje till dina kollegor.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 18 maj 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024