OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
Är du en strukturerad och serviceinriktad person med goda erfarenheter från ekonomiadministration och backoffice arbete? Vår uppdragsgivare är ett ungt och snabbväxande techbolag med huvudkontor i Göteborg. Du kommer fungera som kontorsansvarig och vara en support till VD
DU ERBJUDS
Att få arbeta i ett Tech bolag där innovationer, tillväxt och nytänkande är viktiga grunder i bolaget. Som kontorsansvarig kommer du vara en samlande och samordnade resurs. Att bidra till ordning och struktur kring kontoret.
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER
Ansvara för betalningar av leverantörsfakturor och bolaget har rätt betalningstid.
Följa upp betalningar från bolaget kunder och ta dialogen med kunder som överskrider betalningstid. Hålla en löpande dialog med bolagets externa partner som ansvarar för månadsbokslut.
Ansvara för inköp till kontoret och bistå VD med admin funktioner.
Ansvara för kollegaevent och samla kontoret till gemensamma tillställningar.
VI SÖKER DIG SOM HAR
Utbildning inom ekonomi, admin. Relevant erfarenhet kan kompensera.
Minimum 2-3 års erfarenhet från likande arbetsuppgifter.
Är duktig på att organisera och strukturera. Trivs med ekonomi och kontorsarbetsuppgifter.
Duktig på att skapa en inkluderande miljö och kommunicerar väl på alla nivåer.
Integritet och en förmåga på att prioritera arbetsuppgifter.
SOM PERSON TROR VI ATT DU HAR/ÄR
Pålitlig, strukturerad, serviceinriktad, självorganiserad, inkluderade
Hoppas att vi har fångat ditt intresse, vi ser fram emot din ansökan!
ÖVRIG INFORMATION
Start: Augusti
Anställningsgrad: 60% tjänst
Plats: Göteborg
Anställningsform: Detta är ett rekryteringsuppdrag där du blir anställd av kund Vänligen kontakta john@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!