OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund behöver en vikarierande kontorsansvarig under tiden rekryteringsprocessen är igång. Uppdraget är beräknat att starta omgående och pågå tillsvidare med möjlighet att delta i rekryteringsprocessen om intresse finns. Uppdragets omfattning är beräknat till 100%.
Om tjänsten
I rollen som receptionist tar du emot besök från exempelvis hyresgäster, lägenhetssökande, entreprenörer och jobbar med förvaltningsadminstrativa uppgifter. Du bidrar till en trivsam kontorsupplevelse och levererar förstklassig service till både kollegor och besökare. I rollen stöttar du även med förvaltningsadministrativa uppgifter och bemannar receptionen vid var tid gällande öppettider. I den här rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda, samt att du har förmåga att prioritera och hantera flera arbetsuppgifter parallellt.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Ta emot besök och leveranser
- Bemanna receptionen vid var tid gällande öppettider
- Ansvara för in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Vara kontaktperson för serviceavtal av kontorets maskiner, servicetjänster och bilar
- Ansvara för inköp av förbrukningsvaror till kök och kontor samt kyl och skafferivaror
- Fakturahantering
- Bistå förvaltare och områdeschef med administrativa uppgifter
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Din bakgrund
Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom administration och kundbemötande. Som person är du flexibel, strukturerad och ordningsam. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Vi ser att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av fastighetsbranschen och uthyrning av bostäder sedan tidigare.
Övrigt
Start: Omgående
Slut: Tillsvidare - tills positionen är tillsatt. (Finns möjlighet att delta i rekryteringsprocessen vid intresse).
Omfattning: 100%
Placering: Eskilstuna
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svarar på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 0728978265.
Välkommen med din ansökan!