OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT.Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher.Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare.Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.Läs mer på www.placerapersonal.se MTO Säkerhet har mer än 20 års erfarenhet av att tillämpa beteendevetenskaplig kompetens för att öka säkerhet, kvalitet och effektivitet inom företag och organisationer med inriktning på samspelet mellan människa, teknik och organisation.Målet är långsiktigt hållbara lösningar och ökad[kompetens hos vår kund.Då skapas arbetsplatser[och miljöer där människor trivs och mår bra[och där risken för olyckor, skador och[produktionsstörningar minimeras.Läs mer på www.mto.se [ År 2000 grundades företaget där det idag arbetar sex personer.Arbetsklimatet i företaget är öppet och de välkomnar initiativ och kreativa ideer.Förutom trevliga kollegor erbjuder företaget dig generösa förmåner i din anställning.Tjänsten Du arbetar självständigt i din roll som innebär en stor variation av administrativa arbetsuppgifter.Det ingår ekonomiuppgifter som kräver att du har ekonomikunskaper och som person är du noggrann.Större delen av arbetsinnehållet innebär service och kontorsadministration.Funktionen är ny och kommer att utformas på bästa möjliga sätt för dig och företaget.Du rapporterar till VD.[[ Arbetsuppgifter: I tjänsten som[Kontorsansvarig ingår följande arbetsuppgifter:[ * Bokföring och månadsbokslut * Kund- och leverantörsreskontra * Förbereda ekonomiska underlag inför styrelsemöten * Avtalsadministration * Hotell- och resebokningar * Uppdatera hemsidan * Reception/växel * Inköp av kontorsmaterial * Korrekturläsning och språkgranskning * Projektadministration av EU-projekt och större uppdrag * Kundutskick * Stöd vid kundevent * Framtagande och redigering av powerpointpresentationer * Personalrelaterade arbetsuppgifter Kvalifikationer För att passa i rollen som Kontorsansvarig ser vi att du besitter följande kompetens: * Goda kunskaper i officepaketet * Erfarenhet av ekonomi och redovisning * Meriterande är erfarenhet av lönehantering * Meriterande är någon form av ekonomiutbildning * Några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter För att trivas i den här rollen bör du kunna arbeta självständigt.Du bör stimuleras av kreativa utmaningar samtidigt som du är ödmjuk och trivs med att ge god service till människor i din omgivning.Vi värdesätter även att du är prestigelös, positiv och har lätt för att kommunicera i både tal och skrift.Då många ekonomiska rapporter hanteras i Excel är det särskilt viktigt att du behärskar det verktyget bra likaså powerpoint för att kunna göra presentationer av skilda slag.[[ Vi har valt att att samarbeta med Placera Personal i denna rekrytering.Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719