OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett familjärt företag som erbjuder varierande arbetsuppgifter där du får ta ett stort ansvar? Är du dessutom en självgående person som är en fena på administration? Då har du nu din chans att ta nästa steg i din karriär som kontorsansvarig och bli en av Max Collections nyckelspelare!
Din framtida arbetsgivare
Max Collection är en klädgrossist som erbjuder ett stort sortiment av barnkläder, dam och herrkläder samt badkollektioner till alla storleksgrupper. Vi värdesätter högt våra långsiktiga och goda relationer med våra kunder samt leverantörer och försöker alltid göra det lilla extra för att göra kunden nöjd.
Utöver att sälja våra egna varumärken samarbetar vi även med private labels där vi kan hjälpa kunden hela vägen från start till mål. Vi skräddarsyr en lösning utifrån kundens behov, allt från helhetslösningar till enstaka produkter och vi hjälper till med både idé, design, tillverkning och distribution, allt från skiss till färdig produkt.
För oss är flexibilitet, lyhördhet och ett nära samarbete med våra kunder viktigt. Vi anpassar oss alltid efter kundens behov och önskemål genom att skräddarsy lösningar med varje enskilt uppdrag utifrån kundens krav och riktlinjer. Nyfikenhet gör oss öppna för nya idéer och möjligheter.
Vad erbjuder rollen?
Som kontorsansvarig hos Max Collection spelar du en central roll i företaget och är involverad i många olika uppgifter och ansvarsområden. Vidare sköter du all bokföring, mailar kundfakturor, kontroll av inkommande fakturor samt kontroll av ordergång.
Dina uppgifter inkluderar:
- Ansvara för att kontoret är organiserat och välstrukturerat, inklusive kontorsmaterial, utrustning och inköp
- Kommunicera med interna och externa kontakter
- Sköta uppgifter som rör fakturering, betalningar, rapportering
- Ta hand om packlistor
- Lägga in artiklar i deras egna system
- Övriga administrativa uppgifter efter behov
Vem är du?
Vi ser att du som söker tidigare har arbetat med bokföring och fakturahantering. Du är en effektiv problem-lösare och är i ditt arbete noggrann och strukturerad. Du som person är tillmötesgående, behjälplig och har en administrativ ådra. Som en del av vårt lilla team är det viktigt att du har en positiv inställning och är beredd att hjälpa till med olika uppgifter vid behov och är flexibel i detta. Du innehar även nedan kompetenser;
- Mycket goda kunskaper i Excel
- Svenska flytande i tal och skrift, engelska är meriterande
- Erfarenhet av bokföring i Garp är starkt meriterande
Är detta din perfekta match?
Max Collection erbjuder en roll där du har frihet under ansvar och där du har möjlighet att själv vara ansvarig för deras kontor. De har sitt kontor centralt i Borås.
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Varmt välkommen med din ansökan
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista
ansökningsdatum är 9 april. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Viktoria Stomberg på viktoria@effektiv.se eller Mikael Svensson mikael.svensson@effektiv.se