OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
Sören Lundgren Byggkonsult arbetar med Projektledning & Konstruktion i Stockholmsområdet. SLB är ett självständigt kunskapsföretag, verksamt inom byggbranschen sedan 1986. Deras arbetsfält spänner över stora delar av byggprocessen. Tack vare en flexibel organisation, med ett stort kontaktnät av fristående konsulter, kan de erbjuda en service utöver det vanliga. De sitter i ljusa fräscha lokaler centralt i Sundbyberg. Nära bra kommunikationer och trivsam central miljö utanför fönstret.
Om tjänsten:
Vi söker dig som är en driven person och trivs med rollen som kontorsansvarig. Du kommer att arbeta med stödfunktioner och nära ekonomifunktionen. Dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande samt att det finns goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du växer in i din roll som kontorsansvarig och att dina arbetsuppgifter leder mer åt ekonomi och även support kring tidsrapportering på sikt.
Dina arbetsuppgifter består av:
- Ansvara för stödfunktioner och ekonomi
- Registrering och kundinbetalningar
- Tidrapportering-registrering, upplägg nya projekt
- Posthantering- Inkommande och utgående
- Uppdatering av dokument personalhandboken
- Ta emot besökare
- Inkommande telefonsamtal
- Beställning & ta emot kontorsvaror
- Planering och förberedelser av kurser
Kvalifikationer:
För att trivas i denna roll söker vi dig som är strukturerad, ser lösningar istället för problem och trivs i en mogen organisation. Du pratar och skriver på svenska flytande och är kommunikativ då mycket arbete sker via telefon och mail. Du har mycket goda kunskaper i Excel samt är snabblärd i nya system och program. Du har också en prestigelös inställning där du trivs med varierande arbetsuppgifter.
Vi ser gärna att du som minst har en gymnasieutbildning och ett par års relevant erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
Meriterande:
- Erfarenhet av Visma och Officepaketet/Windows
- Intresserad av arkitektur och fastighetsbyggen
Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag på initialt ca 6 månader med stora möjligheter till förlängning eller överrekrytering till kunden. Det innebär att du initialt anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension. Heltid med flextider mellan kl.8-17. Se gärna SLB:s hemsida www.slb.se (http://www.slb.se/).
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Anna Hommerberg anna.hommerberg@hero.se
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445