Kontorsansvarig till SRV återvinning

Kontorsansvarig till SRV återvinning

Arbetsbeskrivning

För dig som har erfarenhet av koordinering och är intresserad av att bidra till att skapa god arbetsmiljö på kontor finns nu möjligheten att söka tjänsten som kontorsansvarig på SRV återvinning med start så snart som möjligt. Om du dessutom har ett stort intresse för miljö och hållbarhet tror vi att denna rollen passar dig perfekt! Sök tjänsten idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för SRV återvinnings räkning en kontorsansvarig som får vara med på en spännande förändringsresa och säkerställa att huvudkontorets gemensamma lokaler, reception och växel samt alla deras leverantörer och kunder får professionell och tillmötesgående service.

I rollen som kontorsansvarig blir du anställd på Academic Work och arbetar på uppdrag ute på SRV. Du kommer arbeta självständigt, men i nära samarbete med funktionerna fastighet, inköp/ekonomi/IT, kvalitet & miljö samt HR & kommunikation säkerställa att den dagliga driften av huvudkontoret löper på väl.

Du erbjuds:


* En plats i ett inspirerande företag som präglas av stort driv och engagemang.
* Möjlighet att vara med på en resa på en ny avdelning inom företaget och medverka till förflyttningen från ett traditionellt återvinningsbolag till ett modernt serviceföretag.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som kontorsansvarig på huvudkontoret kommer du få övergripande ansvar för att säkerställa att den dagliga driften löper på. Du kommer exempelvis:


* Hantera växel och tillhörande IT system, ta emot inkommande telefonsamtal samt ge service till externa besökare och se till att ansvarig medarbetare informeras om deras ankomst.
* Säkerställa den dagliga driften av huvudkontoret gentemot leverantörer och deras hyresvärd samt motta leveranser samt göra felanmälan på lokaler, maskiner och tjänster utförda av våra leverantörer.
* Koordinera alla SRV stora interna evenemang, styrelsens möten och andra konferensbokningar med viktiga leverantörer/kunder i nära samarbete med ledning och andra stödfunktioner.


VI SÖKER DIG SOM
* Har en examen från högskola/universitet, gärna inom ekonomi, service, beteendevetenskap och/eller samhällsinriktade frågor.


* Har minst 1 års erfarenhet inom liknande servicerelaterad roll och därav vana att ha många kontaktytor och agera spindeln i nätet vid frågor som rör dagliga driften.
* Har arbetat med enklare ekonomisk administration tidigare, exempelvis fakturering och löpande bokföring.
* Har god tekniskt förståelse då du kommer hantera utrustning i konferensutrymmen och på arbetsplatser.
* Det är meriterande om du har kunskap inom växeltelefoni.


För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är har stor ansvartagande förmåga och vana att organisera och strukturera uppgifter på ett proaktivt sätt. Du kan arbeta i ett högt tempo och är framförallt serviceinriktad, då du kommer ha kontakt med både interna och externa besökare i lokalerna. Slutligen tror vi att du har en förmåga att se helheten och ta initiativ till att utveckla arbetet framåt eller lösa problem som uppstår.

Övrig information


* Start: omgående eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid. Konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning och överrekrytering.
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: På plats i Huddinge.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och SRV återvinnings önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
SRV återvinning är ett av Sveriges främsta avfallsbolag med miljöriktig verksamhet som omfattar allt från rådgivning, insamling och behandling av återvinningsmaterial till deponering. De har sedan starten levererat miljöriktig avfallshantering till hundratusentals nöjda kunder. Deras kundbas är varierad, med allt från enskilda hushåll till föreningar och företag. De har en verksamhet som omfattar allt från insamling och förädling av återvinningsmaterial till deponering.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2021
  • Ansök senast: 21 november 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024