Kontorsansvarig till Sundsvall!

Kontorsansvarig till Sundsvall!

Arbetsbeskrivning

Är du studerande på eftergymnasial nivå och på jakt efter ett meriterande extrajobb där du får ta mycket eget ansvar? Då ska du fortsätta läsa. Vi på Academic Work söker nu för Check Point:s räkningen en kontorsansvarig till Sundsvall. Detta är rollen för dig som är självgående, flexibel och som trivs i en roll där du får ta beslut som underlättar för din omgivning. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Check Point är ett internationellt bolag som bland annat arbetar med IT-säkerhet. På kontoret i Sundsvall arbetar idag 10 personer och din roll kommer innebära att underlätta deras vardag. Som kontorsansvarig arbetar du självständigt för att underlätta det dagliga arbetet på kontoret och se till att det är en trivsam miljö.

Du erbjuds:


* Ett meriterande arbete vid sidan av studierna där du får ta stort ansvar och planera ditt arbete självständigt


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Skapa en trivsam miljö på kontoret
* Ansvara för inköp av kontorsmaterial
* Sköta kontakt med leverantörer och städbolag
* Hantera post, inkommande mejl och telefonsamtal från kollegor
* Boka och förbereda inför möten och trivselaktiviteter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en pågående utbildning på eftergymnasial nivå med minst 1,5 år kvar av dina studier
- Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet
- Goda kunskaper i Word, Excel och Outlook

Vidare är det meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll.

Som person är du:


* Samarbetsvillig
* Initiativtagande
* Flexibel


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Deltid, upp till 20h/veckan, kontorstider måndag till fredag
* Placering: Sundsvall


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2023
  • Ansök senast: 1 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

4 oktober 2024

4 oktober 2024