OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Svedeas räkning en kontorsansvarigsom vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är ett vikariat på heltid till januari 2020 och önskemålet är att du kan starta omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsansvarig till vår kund Svedea. Svedea liknar inget annat bolag i försäkringsbranschen - deras vision är faktiskt att förändra den. Företagets vision och företagskultur genomsyrar allt de gör. Svedea bygger bolaget tillsammans och vill därför att du som kontorsansvarig ska göra skillnad. Vill du jobba på ett bolag som inte är som alla andra och där din personlighet betyder lika mycket som dina formella meriter - då är Svedea arbetsplatsen för dig!
Som kontorsansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att ta emot besökare, växeln, ansvara för cafeterian, inköp, förbereda inför möten och evenemang samt se till att alla gäster och medarbetare får högklassig service. Du kommer att arbeta både självständigt och stötta kollegor vid behov. Tjänsten passar dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter, brinner för att leverera service i toppklass samt vill arbeta i en positiv och inspirerande miljö. Tjänsten är på heltid, vikariat till januari 2020 och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08.00-17.00. Önskemålet är att du kan börja omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
- Välkomna gäster
- Växel- och mejlhantering
- Förbereda inför möten och konferenser
- Post- och budhantering
- Hantera beställningar av frukost, fika och lunch
- Inköp av kontorsmaterial, samt inventering
- Anordna och planera trevliga event och evenemang
- Kontakt med leverantörer
- Administrativa uppgifter
- Ansvara över att det är snyggt och prydligt på kontoret
VI SÖKER DIG SOM
- Brinner för service och har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Har goda kunskaper inom Office-paketet
Som person är du positiv, driven och självgående. Vidare är du ansvarstagande, kommunikativ och har en förmåga att se vad som behövs göras och ta egna initiativ på kontoret. Du älskar att leverera den bästa servicen, är prestigelös och har ett sinne för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04