Kontorsansvarig till Transtema

Kontorsansvarig till Transtema

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ny kollega med helhetsansvar för våra kontor! Det är ett varierande arbete där du ansvarar för kontorsrelaterade avtal, säkerhetssystem, och vara kontaktperson kring FM-tjänster av lokalerna. Vi ser det som en framgångsfaktor att du är en social relationsbyggare som uppskattar att hålla ordning och reda. Hos oss på Transtema får du en spännande och utvecklande roll där du ges möjlighet att driva förbättringar av vårt ledningssystem med fokus på att förbättra vår hållbarhet och effektivisera digitaliseringen. Du blir en del av ett härligt, engagerat och positivt team som alltid strävar efter att ligga i framkant när det gäller medarbetares kompetens, hållbarhet och kvalitet.

Du erbjuds en arbetsplats med riktigt fina lokaler i Mölndal. Du kommer att arbeta ihop med lyhörda och engagerade chefer och kollegor som drivs av utvecklingsanda och att ha roligt ihop på jobbet. Vi erbjuder alla våra anställda kvalificerade utbildningar och certifieringar. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas.

Vi tillämpar kollektivavtal, tjänstepension ITP, friskvårdsbidrag samt tillgång till vår förmånsportal.

Om rollen

I rollen som kontorsansvarig arbetar du i en bred roll med stor variation tillsammans med vår fastighetsansvarig. Du kommer att rapportera till koncernens CSO. Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

Hantering av ärenden/felanmälan knutna till kontoren.
Administrativ hantering av avtal.  
Kontaktperson för kontorsrelaterade FM-tjänster.
Definiera vilka städ och tidscheman som gäller på våra kontor
Leda flyttprojekt tillsammans med fastighetsansvarig
Beställning av inventarier till alla kontor, minimera kostnader prioritera hållbart inköp
Definiera samt uppdatera kontorsstandard för inredning och kontorsmaterial
Hantering av lås, larm och accesser med taggar och ID-kort
Incidenthantering
Arbetsmiljömässigt åtgärda fel och brister relaterat till kontorstjänster
Initiera upphandlingar baserat på förbrukning/leverantörskostnader och minska FM-kostnader.
Fånga upp behov och synpunkter från kontoren
Ansvar för budget och ekonomisk uppföljning av kontorsrelaterade tjänster
Vi erbjuder

Våra medarbetare är vår största tillgång och det är viktigt för oss att du trivs på jobbet. Vi är stolta över den drivkraft som finns inom Transtema och vi vill att alla medarbetare ska vara engagerade i att utveckla verksamheten. Vi erbjuder en utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar.  

Vi söker dig som  

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Din flexibilitet och din förmåga att snabbt kunna anpassa dig efter ändrade förutsättningar gör att du trivs i en varierande roll. Du värdesätter eget initiativtagande, tydlig kommunikation, struktur och samarbete i ditt och dina kollegors arbete. Vi ser gärna att du har:

Ett strukturerat sätt att arbeta på
Förmåga att hjälpa andra men också att sätta gränser och ställa krav.
Van vid administrativa rutiner och system.
Tar egna initiativ och kan driva förbättringar
Kunnig inom Office 365, speciellt Excel
B-körkort
Förmåga att uttrycka sig väl på Svenska och Engelska
Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald.

Om oss


Transtema ser till att nätet fungerar! Vi vill vara den naturliga partnern när det gäller att designa, bygga, underhålla och sköta driften av olika typer av kommunikationsnät. Vi finns över hela Sverige och Norge och våra tekniker är tillgängliga 24 timmar om dygnet för att se till att våra kunders nät alltid fungerar.   

Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang.   

Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla.   

 

Övrig information  

Placeringsort:  Mölndal


Start:   Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid.


Omfattning:  Heltid

 

Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan!  

Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Sammanfattning

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024