Kontorsansvarig/ekonomiassistent till Vincero AB

Arbetsbeskrivning

Om bolaget:

Vincero AB är ett familjebolag som grundades år 2015 av bröderna Andreas och Robin Rutili. Grundarna är erfarna och framgångsrika entreprenörer där Andreas har varit med och grundat Magnolia Bostad som idag är ett noterat bolag på Stockholmsbörsen. Robin är serieentreprenör inom främst IT och har exempelvis varit med och grundat Doktor.se. Vincero har tre olika ben som de står på idag, investeringar (i noterade och onoterade bolag), Vincero Bostad som investerar i nybyggda bostadshus och Vincero Fastigheter som förvärvar kommersiella fastigheter i områden runt Stockholm där de har goda utvecklingsmöjligheter. Vincero AB har idag ca tio medarbetare

Om rollen:

I rollen som kontorsansvarig/ekonomiassistent på Vincero kommer du få möjlighet att arbeta i en bred och varierande roll med möjlighet att på sikt få utvecklas internt inom ekonomi.

Dina dagliga arbetsuppgifter består bland annat av:

- Fakturering
- Kund- och levreskontra
- In- och utbetalningar
- Bankavstämningar
- Utläggshantering och kvittoredovisning
- Arkivering, sammanställning av rapporter och liknande


Utöver detta kommer du även att vara behjälplig på kontoret med diverse arbetsuppgifter som till exempel, inköp, ta emot besök och posthantering. Rollen är tvådelad där ekonomirelaterade arbetsuppgifter omfattar ca 80 %.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som är i början av din karriär och har ett gediget intresse för ekonomi. Du har en utbildning inom ekonomi antingen från högskola/universitet eller som gymnasieekonom.

Som person ser vi gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, du är prestigelös och hjälper till där det behövs. Du är en positiv person som gillar att bidra till en härlig gemenskap på kontoret samt trivs bra i en social och serviceorienterad roll. Förutom detta är du även driven, målinriktad och du är inte rädd för utmaningar.

Erbjudande

Du kommer få möjlighet att arbeta i ett snabbfotat bolag med goda anställningsförhållanden. Vincero sitter i trivsamma lokaler mitt i Stockholm City. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Vincero AB.

Tillträde och omfattning

Start för tjänsten är 15 juni 2020, omfattningen på rollen är heltid och man utgår ifrån 40 timmars arbetsvecka med arbetstider mellan 8-17. Intervjuer för rollen kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Frågor om processen besvaras av Alisha Baig, alisha.baig@hero.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2020
  • Ansök senast: 31 maj 2020

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


21 november 2024