Kontorsarbetare till Elektronikservice

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Elektronikservice startade sin verksamhet 1973 och var till en början inriktat på reparation av radio och TV.
Efter att kontakt togs från hjälpmedelscentralen i Kristianstad, som behövde hjälp med en permobil, gled verksamheten snabbt över till elrullstolar.Företaget hade på den tiden totalentreprenad i Kristianstads län och skötte allt från leverans av nya stolar, reparation, förebyggande underhåll, anpassningar samt skrotning när stolarna var uttjänta.
Elektronikservice arbetar idag i Östra Skåne med alla, inom Skåne, förekommande fabrikat och är certifierade av tillverkare att återställa specialanpassade produkter till gällande CE-märkning. Förutom elrullstolar arbetar elektronikservice även med andra hjälpmedel såsom personlyftar, kommunikationshjälpmedel och andra utrustningar som gör livet lite enklare.
Elektronikservice är idag ett team med 6 medarbetare och nu söker vi en ansvarstagande person som vill arbeta 60% på kontorssidan.

Arbetet innebär till stor del ekonomirelaterade uppgifter såsom löpande bokföring, lönehantering samt fakturahantering.
I detta arbete tar man även emot telefonsamtal, främst gällande felanmälningar och gör registreringar av dessa, viss försäljning förekommer också på plats.





Formell kompetens

Meriterande är tidigare arbete i följande system;
Sesam
Visma (lönehantering)
Edison (bokföring)

Din bakgrund

Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av tidigare ekonomirelaterade arbetsuppgifter.

Personliga egenskaper

Vi ser att du som sökande är en ansvarstagande person med ordningssinne och datorvana. Du bör vara flexibel och serviceinriktad, samt trivas med att ha ansvar och kontroll över dina uppgifter.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstidsanställning / Deltid 60% / Hässleholm

Tillträdesdag

Efter överenskommelse

Information

Ansökningarna behandlas löpande. Registrera ditt CV på www.lernia.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller per post. Välkommen med din ansökan!

Om du har frågor kring tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanna Persson, på telefon 0722-54 11 46, eller per mail hanna.persson@lernia.se


Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.

Kontaktpersoner på detta företaget

Amy Frick
0722-54 17 68
Hanna Persson
072-254 11 46
Amy Frick
0722541768
Hanna Persson

Hanna Persson
0722-54 11 46
Hanna Persson
0722-541146
Hanna Persson
0722 -54 11 46
Hanna Persson
0722- 54 11 46
Amy Frick
0722-541768
Amy Frick

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Kristianstad Kristianstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 20 mars 2015

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Kristianstad
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Kristianstad, 29131

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024