OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT.Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher.Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare.Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. De bygger, finansierar och förvaltar medlemmarnas hem.Företaget har 600 anställda i Stockholm.Din roll Det är en flexibel roll där du kommer att ha många omväxlande arbetsuppgifter.Du kommer bland annat att hantera olika beställningar, se till att kontorsmaterial finns, göra kontorsinköp, arkivering och föra protokoll vid vissa möten.Din profil[ Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och du har goda kunskaper i Officepaketet.Du har god engelska i tal och skrift och det är en fördel om du har körkort men det är inget krav.Som person är du flexibel, noggrann och har en förmåga att prioritera samt trivs med omväxlande arbetsuppgifter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719